{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Shimano, Sram eller Campagnolo?
  • #1   28. dec 2006 sram x.o... det er toppen af poppen

  • #2   28. dec 2006 det er der heldigvis smag for, men nogle siger at den nye dura ace kommer der meget mere carbon på

  • #4   28. dec 2006 sram force er også en mega fed gruppe og den minder meget om dura ace men jeg syntes personligt at dura ace har en mere glidene kørsel hvor force er en meget mekanisk gruppe men spørg hellere dem der har gruppen.
    jeg har kun prøvekørt den nede på mit arbejde


  • #6   28. dec 2006 fair nok er overbevist X.O er stiveste bagskifter.

  • #7   29. dec 2006 der er vist stemning for anti-shimano smiley men shimano har været foran med kranksæt lige siden hollowtech det er først i 2006 da campa kom med den der nye teknologi at de kunne være med.


  • #8   1. jan 2007 Shimano har ikke nogle særlige fede hjul og de er heller ikke særlige lette jeg køre pearsonligt med mavic på min racer

  • #9   5. jan 2007 Tja...

    Det er jo blevet så populært at være Shimano-fjendsk og bygge Shimanofri cykler.
    Ud fra den filosofi at Shimano er blevet for stor, sidder på magten, har næsten monopol og eneforhandling af cykeldele...

    Jo, det kan da godt være, men argumentet slår ligesom ikke rigtigt igennem når de der har den mening samtidig vælger at bygge en Shimanofri cykel med SRAM gear, Avid bremser, RockShox affjedring og Truvativ kranksæt og udstyr.... Her taler vi altså også om monopol og eneforhandling!!! - se www.sram.com!

    Det kan godt være at der er mange meninger om Shimano, men de lever varen til en gunstig pris!


  • #10   5. jan 2007 SHIMANO er bedst

  • Daniel V
    Daniel V Tilmeldt:
    sep 2006

    Følger: 1 Cykler: 1 Svar: 113
    #11   7. jan 2007 Ved ikke nok om cykelhardware hvis vi taler om landevejscykling, så vil ikke udtale mig derom.

    Men taler vi om mountain biking, vil jeg mene at man skal betragte det udfra hvad man kører.
    Er det cross country der er tale om, vil jeg utvivlsomt gå efter en komplet Shimano XTR-gruppe.
    Snakker vi derimod om downhill o.l., er det ultimative utvivlsomt et Rohloff Speedhub 500/14 i kombination med en MRP Bones kranksæt og UltraSpeed 1 chainstay.


    Med venlig hilsen Daniel...


Kommentér på:
Shimano, Sram eller Campagnolo?

Annonce