{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
986 visninger | Oprettet:

Martin A
Martin A
Tilmeldt:
26. apr 2018
Følger: 13 Emner: 1 Svar: 5

Fullsuspension ramme til Bosch performance {{forumTopicSubject}}

Hej herinde. Jeg har lige nu en Trek powerfly 9, og den ville jeg rigtig gerne bygge om til en fullsuspension, men jeg har søgt og ledt og ringet rundt for at finde et stel som passer med den motor jeg har på. Men desværre uden held:/ Jeg har været i kontakt med Trek/Scott/Cannondale/Haibike og ellers bare ledt og ledt. Er der nogle herinde fra som kender til et sted man kan købe en ramme til den type motor samt batteri skal selvfølgelig også passe på. Jeg er ligeglad med om det kommer fra et andet land. Håber på i kan hjælpe. Et link ville gøre underværker. Eller hvis du nu ligger inde med et, så skriv endelig også.

Tak på forhånd 😉 Billedet er af den cykel/motor jeg har nu smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fullsuspension ramme til Bosch performance
  • #1   26. apr 2018 Tænker da enhver Trek forhandler kan få fat i en Powerfly fs ramme?
    Men noget helt andet, så ved jeg ikke om det overhovedet ville kunne svare sig, da det jo er en komplet ramme med lejer, bagsvinger, link, dæmper osv..
    Ville nok overvejer om ikke det var nemmere og billigere at sælge den du har og så købe en ny smiley


  • #2   26. apr 2018 Well .. den bliver svær at lave, da de kun sælger hovedrammen på garanti!
    - ny cykel! smiley


    profilbillede
  • Martin A
    Martin A Tilmeldt:
    apr 2018

    Følger: 13 Emner: 1 Svar: 5
    #3   26. apr 2018 Jeg har arbejdet i fri bikeshop før, og der solgte Trek dem ikke i løse rammer, så skulle det være fordi de havde nogen liggende som der var taget dele fra. Og har prøvet accentry som har Batavus og haibike og noget andet også mener jeg, og de kunne heller ikke. Og hvis der skal tilkøbes nogle dele til en ramme, bliver det heller ikke noget problem, da jeg stadig har god kontakt til min gamle arbejdsplads 👍🏻 Men de kan heller ikke skaffe nogen. så jeg tænker måske udlandet et sted ville være en god mulighed, men jeg kender bare ikke rigtigt nogle steder 😕 Så håbede på der var nogle kloge mennesker herinde som kunne guide mig vej 🙂

  • #4   26. apr 2018 Fair! Arbejder selv ved Fri nu, så jeg kan ikke hjælpe mere end du selv kan så! smiley
    http://itekbikes.com/frames/BOSCH-650B-SUS
    Fandt hurtigt denne side, men der er intet direkte køb og ville nok helt ærligt være lidt påpasselig med de ukendte mærker! smiley


  • Martin A
    Martin A Tilmeldt:
    apr 2018

    Følger: 13 Emner: 1 Svar: 5
    #5   26. apr 2018 Jeg kommer ikke til at køre noget vildt på den, så går ikke så meget op i det:) Men tusind tak for linket, nu har jeg prøvet at skrive til dem, og så må vi se hvad der sker 👍🏻

  • #6   26. apr 2018 Det er da forsøget værd! smiley
    Fandt også dette link, men det ligner mere en producent i kina.
    http://www.risenbicycle.com/sale-9911774-27-5-plus-am-suspension-ebike-frame-with-bosch-cx-or-shimano-e8000-motor-mid-drive-system.html


  • Martin A
    Martin A Tilmeldt:
    apr 2018

    Følger: 13 Emner: 1 Svar: 5
    #7   26. apr 2018 Det ser ud til at det er til den nye type Bosch motor:/ Men ja, det ser lidt billigt ud😕


  • #8   26. apr 2018 Så vidt jeg ved, så har alle bosch motore samme ophæng, men kan også huske forkert.
    Har endnu ikke haft den nye active line plus motor hevet af en cykel smiley


  • Martin A
    Martin A Tilmeldt:
    apr 2018

    Følger: 13 Emner: 1 Svar: 5
    #9   26. apr 2018 Den nye motor ser bare mere kantet ud, hvor imod den gamle er mere rund og tyk i det 😕 Så er lidt i tvivl om det ville passe sammen.

  • #10   26. apr 2018 Der burde ikke være forskel. Cx motoren er lettere og en anelse mindre, men mange mærker laver deres eget motorcover til dem, så det snyder en del.
    Jeg er 100 på at bespændingen er den samme.
    Havde lige en alm active line af en i dag og jeg vil næsten vædde kage med, at min cx motor ville kunne passe derpå! smiley


  • Martin A
    Martin A Tilmeldt:
    apr 2018

    Følger: 13 Emner: 1 Svar: 5
    #11   26. apr 2018 okay, interessant, så kan det være det bliver en smule lettere for mig at finde en ramme 👍🏻

  • #12   26. apr 2018 Det håber jeg!

    God jagt! smiley


Kommentér på:
Fullsuspension ramme til Bosch performance

Annonce