{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til opvaskemaskine 1.000 kr.
  • Replacement of Toilet 1.000 kr.
  • Fjerne stikkontakt 1.000 kr.
  • TV-opsætning — der skal bores fire huller i betonvæggen. 500 kr.
  • Tilslutning af ovn 500 kr.
  • Låse dør op 1.145 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ny krank Cube Acid
  • #1   2. mar 2010 jeg har lige købt nyt kranksæt til min merida du skal have shimano slx eller xt. vis du vil have noget der holder, og bremser skal du nok ha noget shimano xt eller xtr osse så er du godt kørens i lang tid:D!

• #2   2. mar 2010 og ja du kan sagtens skifte til udvendige lejer det er bare en ny krank boks der skal til:D men tag et smut ned til din lokale cykel pusher og få nogen råd det er klart det bedste:D håber jeg har været til hjælp!

• #3   2. mar 2010 Hvis det er den cykel som er på din profil, så vil jeg klart sige at du behold dine bremser og bruge penge på en ny forgaffel og skif dit kranksæt ud med min. deore med udvendige lejer eller SLX-XT eller XTR, ville nok selv vælge XT, det er mest for pengene og det giver rigtig meget med udvendige lejer.
    Det skal siges at jeg gjorde det samme da jeg skulle havde nye tandhjul på mit kranksæt, og med forgaffel fik jeg et godt tilbud og købte.
    Det er som at få en ny og meget bedre cykel.

• #4   3. mar 2010 jep ved jeg det var også bare for at understrege at der var de muligheder:D.

• #6   4. mar 2010 jeg har et tuvativ stylo team kranksæt, og er meget tilfreds.

synes også at det ser langt bedre ud end XT.. ikke en noir men bestemt pænere end XT smiley
    100kr billigere end XT på CRC, og kun ca 40g tungere!

prøv at tjekke det ud!

udover det: så skal du ha en ny forgaffel asap smiley

• #7   4. mar 2010 Ville bare lige høre om du godt er klar over du ikke kan bygge udvendige lejer på den krank box der sidder på din cykel? eller jo det kan du godt men så skal du have drejet gevind i dit stel?

• #8   4. mar 2010 Kenny B

jeg mener ikke der er pressfit lejer på hans cykel

• #9   4. mar 2010 Kan jeg ikke få udvendige lejer på min eller hvad??

• #10   5. mar 2010 kenny: tror altså bare at det er et gammeldags BB med firkantede noter.
    man kan sagtens smide et moderne BB i, et til store gennemgående akseler.. altså det er ikke BB30 der sidder på, (come on det er en cube acid smiley
    jesper: start shopping smiley

Kommentér på:
Ny krank Cube Acid

Annonce