{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.140 visninger | Oprettet:

Michael H
Michael H
Tilmeldt:
12. jun 2018
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

Slør i baghjulet {{forumTopicSubject}}

Hej, jeg er ny her, og har et problem med baghjulet, der er ingen slør i hjul lejet, men når hjulet kommer på, så er der 1 - 2 mm slør i toppen, ved bremserne, og jeg kan simpelthen ikke finde ud af hvordan det kommer, og hvad jeg kan gøre ved det.

Med venlig hilsen Michael


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Slør i baghjulet
  • #1   13. jun 2018 Det kan ikke være andet end hjullejet forudsat at hjulet er spændt ordentligt fast i stellet...!!

  • #2   13. jun 2018 Det kunne også være meget løse egere der gør at fælgen kan give sig. Der er ikke noget på det billeder der skriger nyt til mig, og hvis hjulet, der kører med 8 spd kasette/krans, trænger til en efterspænding ville det slet ikke undre mig...

  • #3   13. jun 2018 Det burde bare være ret nemt at mærke forskel på om det er løse eger eller slør i et leje.
    Løse eger giver et "elastisk slør" hvis man kan sige det sådan smiley Hvor imod et leje giver et stift/hårdt og meget kontant slør...!!


  • Michael H
    Michael H Tilmeldt:
    jun 2018

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #4   14. jun 2018 Tak for forslag, jeg prøvede at stramme hjullejet op, mens det sad på cyklen, og det hjalp, da jeg tog det af for at kontrollere, så var det spændt lidt for meget op, så tror lejer er så slidte, at det bliver løst når det kommer på cyklen, for nu hvor det er spændt lidt for meget, så sidder det perfekt, og kan køre rundt

  • Michael H
    Michael H Tilmeldt:
    jun 2018

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #5   27. jun 2018 Desværre hjullejet så slidt, at det skal over strammes, for at undgå slør, når hjulet kommer på cyklen 😢

Kommentér på:
Slør i baghjulet

Annonce