{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
686 visninger | Oprettet:

Forsikringsgodkendt lås med alarm?? {{forumTopicSubject}}

Hej folkens. Jeg søger en kædelås med alarm som er forsikringsgodkendt. Jeg har søgt lidt, men kan ikke helt finde hoved og hale i det, og den må ikke koste en bondegård. Nogen der har et godt bud til en lås der opfylder behovet? På forhånd tak


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forsikringsgodkendt lås med alarm??
  • #1   5. jun 2019 Forsikringen er kun interesseret i kvittering, stelnummer og nøgle nr. på den lås du har monteret på bagstagen. Så hvis ikke du har sådan en, så er det lige meget.
    Tror måske man kan snakke med selvskabet omkring "kun" at have en kæde/folde/bøjle lås men det skal du snakke med dem om.
    Bortset fra det så er Bordo med 100db alarm en rigtig god lås.


  • #2   5. jun 2019 Selvom der står forsikrings godkendt ville jeg stadig lige tjekke med dit selvskab om det er sådan landet ligger.
    Som udgangspunkt kan du nøjes med en god gammel lås på bagstagen. Kædelåse og alarmer er kun for folk der er glade for deres cykler smiley


  • #3   5. jun 2019 Okay, tak for info. Jeg må ringe til forsikringen i morgen inden jeg gør noget så

  • #4   5. jun 2019 Abus 6000 bordo alarm er en forsikringsgodkendt lås med alarm og smartphone opkobling.
    Den er ikke billig, men den er godkendt, så der i hvert fald ikke er bøvl med forsikringen.
    Der skal jo normalt fremvises et forsikringsbevis, på at der sad en godkendt lås på og har man ikke den, så er de i de fleste tilfælde bare ærgerligt smiley


Kommentér på:
Forsikringsgodkendt lås med alarm??

Annonce