{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.004 visninger | Oprettet:

Er der virkelig ingen der ved det.. {{forumTopicSubject}}

Hjææææælp. Jeg har en specialized epic expert alu hvor jeg skal ha ny forskifter og kranksæt. Jeg vil gerne køre med rotor3D og qr men kan ikke få svar på om de klinger kan være der. Epic' s forskifter er direct mount hvilket betyder at den ikke kan justeres i højden og en med spændbånd kan ikke monteres..

Jeg ved at specialized proff team kører med disse klinger,, men kan jeg?

Håber at nogen ved besked..

Vh Hans


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er der virkelig ingen der ved det..
  • #2   13. jan 2011 Du køber bare en directmount forksifter... Problemsolved med det smiley

  • #3   13. jan 2011 Det er vel et spørgsmål om hvilke størrelse klinger du kører med nu og om rotor klingerne skal have samme størrelse. Direct mount forskifter kan have forskellige mål. Eksempelvis har jeg lige købt en Sram XX forskrifter, som enten kunne fås til 39t klinge eller 42t klinge.

    Så hvis du skal køre med samme størrelse klinger, burde det ikke være noget problem.

    /Jawad


  • #4   13. jan 2011 Tak alle,, sku frustrerende når den lokale specialized forhandler intet ved eller vil finde ud af..

    Jeg kører pt med 44 tands klinge og vil fortsætte dermed, men blev i tvivl da qr i samme størrelse svarer til 46-47 tands grundet den ovale form..

    Vh Hans


Kommentér på:
Er der virkelig ingen der ved det..

Annonce