{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
6.792 visninger | Oprettet:

Lappe væske ?? {{forumTopicSubject}}

Jeg har købt mig et par hjul med lukket ringe og skal derfor hører hvordan i andre bruger det latex lappe grej man kan få.

Hælder i det på når i er punkteret eller har i det altid i ??

hvis i har gode erfaringer med nogle af produkterne må i også gerne skrive lidt om det.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hæng hylder op 930 kr.
  • Rengøring 700 kr.
  • easy bed assembly 480 kr.
  • Rengøring af 55 m2 lejlighed. 500 kr.
  • Hjælp til at flytte rullegardiner + dør 850 kr.
  • samling af højskab 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lappe væske ??
  • #1   2. feb 2011 Kan du fjerne kernen i din ventil?

• #2   2. feb 2011 Jeg brugte vittoria pittstop. Det virkede 1 ud af 3 gange. Jeg prøvede at putte stans no-tube i. Men det var dels noget værre svineri og dels holder det sig ikke flydende så længe - så skal der mere i. Og størkner det ujævnt - hvilket det jo vil gøre, så har du en klump latex på 20-25 gram liggende i dine dæk.Så solgte jeg mit hjulsæt til lukkede ringe.

• #3   2. feb 2011 Så der er løgn det de skriver med det virker ?? eller har vi nogen med positiv erfaring

• #4   2. feb 2011 Fjerne kernen ??

• #5   2. feb 2011 Ja så er det lidt lettere at fylde væske i. Til lukkede ringe, ville jeg nok ikke fyldet det i preventivt, men bruge det som lappegrej, da det som Jesper siger stærkner efter ca 3 måneder. Jeg har dog aldrig oplevet at det er størknet i klumper i mine dæk. Det ligger som en hinde i hele dækket. Med mindre cyklen står stille i alle 3 måneder.

• #6   2. feb 2011 De skriver bare at man skal fylde 30-60 mm i og gøre det hver 6-12 mdr. ?? men det må bare være salgsgas...

jeg har bare lige indkøbt et sæt zipp 404 til lukket ringe som jeg vil bruge altid og ville bare sikre mig imod at stå 20 km væk fra hjemmet uden at kunne gøre noget...

• #7   2. feb 2011 Tja.. jeg stod 45km hjemme fra med et fladt baghjul.

2 gange!!!

Der er ingen garanti med hverken lappe skum eller lappe væske. Desuden bliver ventilen helt stoppet til når du bruger det der skum halløj. så det bliver svært at få luft i og ud af dækket.

• #8   2. feb 2011 Det bedste middel til punkterede lukkede ringe er en servicevogn......

• #9   2. feb 2011 Jeg ville aldrig køre med lukkede ringe til træning, men jeg vil anbefale Stans Notubes latex hvis du beslutter dig for at hælde noget i. Der er bred enighed om, at det er det bedste produkt og jeg har set det tage nogle slemme punkteringer på mtb. Jeg havde selv mange torne i mit dæk, da jeg tog det af sidst, men jeg punkterede aldrig.

• #10   2. feb 2011 jeg kan også varmt anbefale latex væske.. har ikke haft en eneste punktering i flere år med sådan noget i..

Ps. bruger vredestein væske, som er identisk med stans.. smiley

• #11   2. feb 2011 Husk lige at der er væsentlig foreskel på trykket i fra mtb til racer......

• #12   2. feb 2011 jeg ved vi har brugt tufo på det hold jeg kører på når vi har kørt brostensløb og grusvejs løb.. og vi har kunne kører videre selvom vi fik en defekt. men det gjorde sådan vi kunne kører videre indtil vi kunne få vores service vogn op.. men hvis du bare træner for sjov og ikke kører konkurrence. så køb nogle til åben ring og putte det der gule indlæg i . det holder 99 % sikkert

• #13   3. feb 2011 Tror jeg er nået dertil at de skal byttes til et sæt clincher ....

Kommentér på:
Lappe væske ??

Annonce