{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af toiletsæde 500 kr.
  • fjerne ukrudt 600 kr.
  • Elektriker skift spot som er faldet ud 350 kr.
  • Samling af 12 ikea reoler med 24 låger 1.999 kr.
  • Tilslutning af strøm til vaskemaskine 500 kr.
  • Samling af Make Up bord 840 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ¨Knækket kæde
  • #1   3. apr 2011 Saml dem rigtig, så springer de ikke.

• #2   3. apr 2011 KMC kæder er virkelig stærke, dem går du ikke fejl af!

• #3   4. apr 2011 Dura Ace / XTR kæde! Kører selv med den, da jeg har haft samme problem!

• #4   4. apr 2011 Den første var samlet af cykelsmed, denne sad på cyklen da jeg fik den. Det er jo ikke ligefrem en større videnskab at samle en kæde. Tror nærmere det handler om en svaghed på denne og måske en fejl på den første, men som med alt ande er der forskel på tingene...

• #5   4. apr 2011 Der tror jeg du tager lidt fejl Per. Hvis du ikke allerede bruger samleled, så vil jeg anbefale sådanne. Selvom kæden ser ud til at være nittet okay, så har jeg erfaringer med, at den godt kan trædes i stykker, derfor samleled, som ikke fejler smiley

• #6   4. apr 2011 "Det er jo ikke ligefrem en større videnskab at samle en kæde. Tror nærmere det handler om en svaghed på denne og måske en fejl på den første, men som med alt ande er der forskel på tingene..."

Slet slet ikke enig smiley Hvis en kæde samles med en stift, vil denne automatisk (erfaring) være kædens svageste led, hvor den allerede har været brudt en gang.
    Hvis man derimod bruger et power-link, som er stærkere end et normalt led, så bibeholder kæden sin oprindelige styre hele vejen rundt.

Forresten, jeg har lige knækket en næsten ny kæde idag til træning. Kæden kom samlet med stift, og det var der den knækkede. Power-linket som jeg selv har tilføjet er der ingen problemer med.

• #8   4. apr 2011 Det kan vel også skyldes man kører med en slidt kæde, at man træder hårdt mens man skifter eller en kombination af begge.

Jeg har prøvet at knække en kæde, men tror det skyldes at jeg havde kørt i meget "hårde" forhold, dvs. lange ture med meget mudder, vand og sand.

Har i øvrigt kørt rigtig langt med SRAM powerlink og det er har jeg ikke formået at springe.

Kommentér på:
¨Knækket kæde

Annonce