{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.530 visninger | Oprettet:

Udskifte / reparere Narv ??? {{forumTopicSubject}}

Hej....
Jeg har en formodning om at lejerne i min narv er slidte. Måske er narven også i stykker..... Det drejer sig om en Magura / Huegi narv. Så vidt jeg kan se producerer Magura ikke nogen narv længere.... hmm... hvad gør man så ? Kan jeg bare bestille en helt ny narv af andet mærke og så bygge den sammen med discfælget/ egerne ?

Mvh Frank A

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af vægbeslag med udtræk samt tv der skal sidde derpå 350 kr.
  • Samling af skab 1.180 kr.
  • Hænge hylde op 450 kr.
  • Paint and wood work 10.000 kr.
  • Opsætning af håndvask og opvaskemaskine 1.640 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Udskifte / reparere Narv ???
  • #1   18. maj 2011 Hvad er grunden til du tror lejerne er slidte for meget?
    Men du burde gerne kunne købe løse lejer til det nav, hvis jeg ikke tar meget fejl..

• #2   18. maj 2011 Jamen der er lidt slør i forhjulet. Bolten der går igennem narv er spændt korrekt og de to skruer på hver side af firgaflen også. Og hjulet kan rokke en lille smule frem og tilbage..... så tænker på at det er lejerne der er slidte ??? Eller ??? Er helt ny indenfor DH og aldrig selv repareret på mine cykler så spørger af interesse og nysgerrighed smiley
    I forhold til narvet så er det et magura narv og så vidt jeg kan se producerer Magura dem ikke mere. Så er lidt i tvivl om reservedelslejere.... derfor spørgsmålet om , hvis det blir aktuelt, jeg bare kan bygge en ny narv på den eksisterende fælg og egere....

Hilsen Frank

• #3   18. maj 2011 Jeg mener det er DT Swiss der lavede Maguras nav. Og hvis det er spændt korrekt (hvor de 4 bolte på forgaflen selvfølgelig skal spændes til sidst) - så er det nok lejerne ja, men det burde gerne være udskiftlige lejer, og så skal du bare have lejerne ud og finde en forhandler der kan skaffe nogle hjem smiley - og de burde de fleste kunne..
    Hvor henne i danmark kommer du fra?

• #4   18. maj 2011 Jeg kommer fra Aaabenraa sdr.jylland.... tror det nærmeste kompetente sted er i Århus eller Odense....
    Men ja Bjørner har også fundet frem til at DT Swiss ligger inde med det meste.... men i princippet kan jeg vel skifte til en helt anden nav ikke ???

• #5   18. maj 2011 Jo det burde være muligt, men det kan godt være du ikke kan genbruge dine gamle eger, eftersom det nye nav kan have nogle andre mål. Men det er kun nye eger i værste tilfælde smiley

Kommentér på:
Udskifte / reparere Narv ???

Annonce