{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hæng hylder op 930 kr.
  • Rengøring 700 kr.
  • easy bed assembly 480 kr.
  • Rengøring af 55 m2 lejlighed. 500 kr.
  • Hjælp til at flytte rullegardiner + dør 850 kr.
  • samling af højskab 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Alu skål i krank gået løs på carbon ramme
  • #1   7. dec 2011 Du kan prøve at få et carbon rep firma til at få den limet sammen

Ellers er det nok en ny ramme.

• #2   7. dec 2011 Det er også det jeg lidt bange for, måske man selv kan prøve at lime det med noget 2-komponent lim?

• #3   7. dec 2011 mjaaa, tror ikke det bliver stærkt nok men du kan jo altid prøve smiley

• #4   7. dec 2011 Er de 2 års reklamationsret gået ?

• #5   8. dec 2011 Hej

Jeg tror nu godt du selv kan lime det hvis du kan få alu delen ud af rammen.
    Hvis du sliber alu delen ganske let med en korn 200, kun lige så overfladen bliver matt, og det samme i rammen hvor du nok skal passe på ikke at slibe så meget du får fjernet noget af carbon´en.
    Du skal nok lige rengøre begge dele enten med sprit eller fortynder.
    Du skal bruge noget 24timers epoxy da epoxyen er stærkere jo langsommer den hærder, du kan købe det i en hobbybutik.
    Smør begge dele med et godt lag epoxy og tryk det godt sammen, tør evt overskydende epoxy af.
    Evt er nok nødvendigt at få målt på boxen efter det er tørt om div mål stadig holder??

Klaus

• #6   8. dec 2011 tak for alle svarene,
    Garantien er udløbet, det var intet problem at få Alu skålen ud og jeg har limet det med noget epoxy lim som vi havde på arbejde, nu får det lov at tørre et par dage, så må vi se om det kan holde.
    Eller har jeg jo en god grund til at købe mig noget nyt legetøj.

• #7   3. feb 2016 Hej jeg står med samme problem på min racer cykel, må man høre hvad du endte med at gøre og om det lykkes dig at fikse den? smiley
    Evt. hvad du brugte?

På forhånd tak!.

Mvh Michael

• Anders J
    Anders J Tilmeldt:
    jun 2021

Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 1
    #8   13. jun 2021 Hej, kan se det er et gammelt indlæg, men er det noget der virkede for jer?
    Har selv samme problem med kranken😤

Kommentér på:
Alu skål i krank gået løs på carbon ramme

Annonce