{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  durano plus!
  • #1   3. mar 2012 Jeg har kørt med begge, og jeg kan sgu ikke mærke forskel....Det ruller ok, både 23 og 25mm

  • #2   3. mar 2012 Ja tænkte det nok, men nok mere synsmæssigt, de ligner nok lidt mere ballon dæk ikk?

  • #3   4. mar 2012 joo måske er der lidt mere ballon over 25mm udgaven. Men det havde jeg vænnet mig til efter første tur. Mht. til punkteringer så har de bragt mig gennem hele vinteren uden en eneste punkteringer, og det er på grusveje, og langs diget ved vadehavet her i det syd og sønderjyske, og det er absolut elendige veje visse steder.

    Så de kommer på til næste efterår igen


  • Nicholai  R
    Nicholai R Tilmeldt:
    mar 2012

    Følger: 1 Svar: 1
    #4   15. mar 2012 Hej Christian.

    vedrørende dine DP 25´er. Jeg går ud fra at de er købt som trænings/transport/skidtvejrs dæk. Og i den forbindelse er det bestemt ikke et minus at der er lidt mere trædeflade og kontakt. Så bliver trykket fordelt lidt mere. Alt andet end lige vil de også være lidt mere robuste.
    Flere og flere dæk leveres nu i 25 mm, da det også giver en del komfort mæssigt, samt vægt og rullemodstand ikke stiger i samme grad.
    Så nyd du endelig dine DP 25´ere


  • #5   15. mar 2012 Jeg har brugt 25 bag i en periode hvor jeg havde dårlig ryg. Markant bedre komfort

  • #6   15. mar 2012 Ja har prøvet et par ture med dem nu, og er faktisk glad for de leverede 25 ved en fejl smiley
    Mere komfort, og osse i det her vejr.


  • #7   7. maj 2012 Købte disse dæk da jeg ville have et godt dæk til alt slags vejr!
    Men oplever at de er ekstremt svære at montere! Nu har jeg ødelagt 4slanger og det ene dækjern! Nu smidder jeg håndklædet i ringen og får en til at montere det!
    Andre der oplever at det ikke lige er et dæk du lapper ude på en tur??


Kommentér på:
durano plus!

Annonce