Var ved at stå på hovedet af cyklen {{forumTopicSubject}}
Hej.
Jeg har en Kildemoes "bedstemor" cykel, hvor jeg har haft forhjulet taget af, idet jeg ønskede at fjerne den integrerede cykelkurv fortil. Cykelkurven havde nogle lange "arme", som var skruet fast, der hvor hjulet er skruet fast.
Da jeg havde hjulet af, bemærkede jeg at der var en skive mell. hjul og topmøtrik i den ene side, men ikke i den side, hvor V-rullebremsen sidder. Undrede mig, men tænkte at der måtte være en mening med det og satte hjulet på uden skive i den ene side.
Efterfølgende var det som om, at styret havde svært ved ar dreje til venstre g pludselig da jeg var ude at køre, blev det meget stramt og jeg fik grundet dette, ubalance og var meget tæt på et styrt.
Jeg ved ikke, om det er fordi jeg ingen skive har i den ene side af forhjulet ell. det er fordi at jeg har fået sat v-rullebremsen forkert, at cyklen er stram når jeg skal dreje til venstre.
Nogen der kan hjælpe mig?
aug 2018
Følger: 2 Følgere: 11 Emner: 5 Svar: 39
Den er nok bare blevet væk!
Jeg vil anbefale, at du får sat en i næste gang du har hjulet af...
Jeg kan desværre udfra beskrivelsen ikke umiddelbart gennemskue, hvad der er dit problem!
Hvis ikke hjulet er sat lige i gaflen (=dårlig sporing), vil cyklen typisk trække til den ene side - men det lyder som om dit problem er værre!
Var ved at stå på hovedet af cyklen