{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dæk til "dæk og slange" ??
  • #2   12. jan 2013 Når et hjulsæt er til dæk og slange er det fordi du skal putte en slange i og et dæk på? smiley Og det du linker til er et dæk hvor der også skal slange i smiley
    Og ikke lukkede som det her dæk: (link fjernet)


  • #3   12. jan 2013 Du kan se der er bund i hvis du forstår smiley

  • #4   12. jan 2013 Christian - aarrrr har aldrig set et der er hel rundt smiley troede dem der ikke var til slange, var lige som et bildæk, altså hvor det sidder stramt på hjulet, og så bliver pumbet op.

    Det er fordi jeg lige har fået det dæk der, og det er sådan et folde dæk (har jeg ikke set før), og så troede jeg det ikke skulle have en slange, da jeg ikke følte man kunne få det til at sidde på hjulet ordenligt med en slange inden i smiley så inden jeg pakkede det hele ud og ikke kunne sende dem retur, ville jeg lige høre smiley - det skal nemlig være til hjul med dæk og slange smiley


  • #5   12. jan 2013 Hehe, en lukket ring bliver limet på smiley
    Hvordan kan du ikke få den til at sidde ordenligt i? Hopper dækket eller hvordan? smiley


  • #6   12. jan 2013 Har ikke prøvet endnu, det er jo bare helt fladt, så kunne ikke forstille mig hvordan jeg lige fik det på, men man skal måske lige forme det lidt og så bare på som et standart dæk ? smiley

  • #7   12. jan 2013 Har skiftet dæk masser af gange, bare aldrig et folde dæk, og så var jeg meget tæt på at købe et hjul til lukkede ringe, så da jeg så fik det her, og ikke lige havde set det før, tænkte jeg, jeg havde kommet til at bestille forkert smiley


  • #8   12. jan 2013 Ja, du folder dækket ud og så kan der godt være lidt buler i det efter det har været foldet (ingen betydning) og så gøre du bare sådan at der ikke er nogen buler/fordybninger i det og så kører du det bare på som man normalt ville gøre! Og så skal du naturligvis have en slange i;)

  • #9   12. jan 2013 SUPER smiley fik godt nok lange jøg da jeg troede jeg havde bestilt forkert smiley

    Og så må det gerne blive forår så jeg kan komme ud og prøve de nye hjul i en FART :D:D:D


  • #10   12. jan 2013 Ja det bliver dejligt smiley

Kommentér på:
Dæk til "dæk og slange" ??

Annonce