{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
763 visninger | Oprettet:

Volpi
Volpi
Følger: 1 Cykler: 2 Emner: 98 Svar: 261

Har du Roval? {{forumTopicSubject}}

Jeg har bestilt mig et sæt Roval Rapide sl 35 og i den lange ventetid har jeg søgt at læse lidt op på dem..

Mn det er tilsynladende ikke et så brugt hjul herhjemme, eller dvs jeg kan se mange Specialized cykler er udstyret med det. Ex deres venge..

Er der andre der kører med sådan et sæt eller andre roval som vil sige lidt om deres oplevelser?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af ikea skydedør 1.500 kr.
  • Lækkende WC 1.230 kr.
  • Hjælp til ukrudt 2.250 kr.
  • Rengøring af 152 m² hjem 500 kr.
  • Opvasker 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Har du Roval?
  • #2   11. feb 2013 Kører du selv på et Brian?

Jeg vidste godt det var specialized, men undrede mig lidt over der tilsynladende ikke er så mange herhjemme der tilkøber roval hjul.. Kan også bare være en antagelse, men der står ikke så meget:)

• #4   11. feb 2013 Ok ok, mange tak for dine kommentarer:)

• #5   12. feb 2013 Jeg tror ikke man kender så meget til deres egenskaber, andet end det man hører fra andre. Man har ikke set data på aerodynamikken og stivhed og sådan noget. Tror bestemt ikke det er dårlig kvalitet, men deres egenskaber er bare mere ukendte smiley

• #6   12. feb 2013 Ja det kan der være noget om Kristian..

Tænker da også det må have en vis kvalitet nu det sidder på deres Venge som ligger fra 30.000 kr.. Men det er jo meget sjovt at læse lidt om i ventetiden:)..
    Så nu må det gerne blive tørt derude

• #7   12. feb 2013 Jeg har bestilt et sæt Roval Rapide CLX60 hjulsæt ud fra min overbevisning om at det er en stabil sammensætning af nav, lejer, eger og fælge. DT indmad med Ceramicspeed lejer på et sæt brede carbon-fælge går man aldrig galt i byen med smiley

Kommentér på:
Har du Roval?

Annonce