8.007 visninger
|
Oprettet:
Opspænding af hjul {{forumTopicSubject}}
Hey
Jeg kommer lige fra min lokale cykel shop (fri bike shop) og de vil have 350kr pr hjul for at opspænde mine mavic cosmic carbone sl hjul.
Jeg er totalt i chok over den pris! Men er det standarden? For jeg mindes et komplet service plejede at være billigere.
Jeg plejer selv at spænde mine hjul efter men syntes disse var blevet lidt for løse + jeg mangler værktøjet til fælgen.
Så nu søger jeg en billig opretter stand der kan tage op til 29" eller en guide til at lave en stand selv.
maj 2006
Følger: 18 Følgere: 17 Cykler: 7 Emner: 11 Svar: 112
Prisen lyder ikke forfærdelig høj hvis de har fået nogle slag - var prisen inc. evt. eger? fpr eger koster også en del til de hjul.
sep 2009
Følger: 33 Følgere: 32 Cykler: 9 Emner: 6 Svar: 196
sep 2012
Følger: 2 Følgere: 1 Cykler: 1 Emner: 11 Svar: 71
feb 2008
Følger: 11 Følgere: 16 Cykler: 3 Emner: 71 Svar: 5.236
sep 2012
Følger: 2 Følgere: 1 Cykler: 1 Emner: 11 Svar: 71
maj 2012
Følger: 26 Følgere: 25 Cykler: 5 Svar: 56
sep 2012
Følger: 21 Følgere: 21 Cykler: 1 Emner: 8 Svar: 163
Alle smider en masse penge efter deres cykler, men glemmer også der er noget der hedder service, og kan man ikke selv, så må man til lommerne.
Og har man købt sine dele i udlandet, kan man jo sende dem afsted til service, hvor de er købt. Eller støtte de danske butikker.
okt 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Cykler: 4 Emner: 47 Svar: 525
Jeg kan så sige jeg var hos en anden forhandler for at hente værktøj, han skulle have 200kr ialt, såfrem jeg afleverede hjulene uden dæk og slange for at spænde det op. ( www.cykel-fix.dk)
Jeg støtter hellere end gerne danske butikker, men ikke når jeg med fuld overlæg bliver mega taget bagi med deres priser. Jeg har selv været selvstændig med butik, så kender alt til nødvendigheden i at tjene penge på sine kunder, men det kan bare godt lade sig gøre uden at snyde dem.
Når en butik vil have 700kr for at spænde hjul op, og den anden vil have 200kr, ja så er der da en af dem der efter min mening tager kunden i rø***
Needless to say, så er det slut med at ligge flere penge hos Fricykler ihvertfald, ærgeligt for jeg kan skide godt lide deres mekanikker hold, jeg gider bare ikke ødsle penge væk på den slags.
dec 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Cykler: 2 Emner: 76 Svar: 791
okt 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Cykler: 4 Emner: 47 Svar: 525
Ja cykel-fix er også der jeg købte min racer, men de ligger "langt" væk i forhold til bare at smutte forbi desværre.
Opspænding af hjul