{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
8.007 visninger | Oprettet:

Opspænding af hjul {{forumTopicSubject}}

Hey

Jeg kommer lige fra min lokale cykel shop (fri bike shop) og de vil have 350kr pr hjul for at opspænde mine mavic cosmic carbone sl hjul.
Jeg er totalt i chok over den pris! Men er det standarden? For jeg mindes et komplet service plejede at være billigere.

Jeg plejer selv at spænde mine hjul efter men syntes disse var blevet lidt for løse + jeg mangler værktøjet til fælgen.

Så nu søger jeg en billig opretter stand der kan tage op til 29" eller en guide til at lave en stand selv.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Svejsning af en aluminium stol.En af de “brædder”man sidder på er gået i stykker i svejsningen 500 kr.
  • Stormsikring Pavillon 1.400 kr.
  • Hjælp til elstik 500 kr.
  • Vinduespudsning 600 kr.
  • Vandrør-skade 1.300 kr.
  • Luge ukrudt 1.375 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Opspænding af hjul
  • #1   30. apr 2013 Det kommer HELT an på hvor skæve de er - både vertikalt men også horisontalt.

Prisen lyder ikke forfærdelig høj hvis de har fået nogle slag - var prisen inc. evt. eger? fpr eger koster også en del til de hjul.

• #2   30. apr 2013 jeg vil umiddelbart skyde på 30 min. per hjul, alt efter hvor skæve de er, så kan du prøve at regne på det med deres timeløn smiley

• #3   30. apr 2013 havde et hjul hvor der manglede en eger og man kunne ikke køre på det da det var så skævt. 15.- bobz kostede det,

• #4   30. apr 2013 15kr? så har den person da noget af en underskuds forretning smiley

• #6   30. apr 2013 150,- rettelse smiley

• #7   30. apr 2013 hvis det er så samler bmxbutikken et helt hjul eller opsænder det for 100 kr

• #8   30. apr 2013 Kan ikke rigtigt se problemet, ud over det desværre nok er selvforskyldt. Der er jo flere og flere der vælger at købe deres dele, cykler enten via en dansk eller udenlansk netside. Samt dele og visse cykler, er der ikke jordens fedeste avance på, så et eller andet skal cykelbutikkerne jo leve af, husk de har husleje, lønninger osv osv.
    Alle smider en masse penge efter deres cykler, men glemmer også der er noget der hedder service, og kan man ikke selv, så må man til lommerne.

Og har man købt sine dele i udlandet, kan man jo sende dem afsted til service, hvor de er købt. Eller støtte de danske butikker.

• #9   30. apr 2013 Hjulene er slet ikke skæve, det handler om en simpel opspænding af hjulet. Dertil skulle mit nav spændes efter.

Jeg kan så sige jeg var hos en anden forhandler for at hente værktøj, han skulle have 200kr ialt, såfrem jeg afleverede hjulene uden dæk og slange for at spænde det op. ( www.cykel-fix.dk)

Jeg støtter hellere end gerne danske butikker, men ikke når jeg med fuld overlæg bliver mega taget bagi med deres priser. Jeg har selv været selvstændig med butik, så kender alt til nødvendigheden i at tjene penge på sine kunder, men det kan bare godt lade sig gøre uden at snyde dem.

Når en butik vil have 700kr for at spænde hjul op, og den anden vil have 200kr, ja så er der da en af dem der efter min mening tager kunden i rø***

Needless to say, så er det slut med at ligge flere penge hos Fricykler ihvertfald, ærgeligt for jeg kan skide godt lide deres mekanikker hold, jeg gider bare ikke ødsle penge væk på den slags.

• #10   30. apr 2013 Cykelfix er en fantastisk butik. Super service, super priser ogvsuper betjening

• #11   30. apr 2013 Fri cykler birkerød.

Ja cykel-fix er også der jeg købte min racer, men de ligger "langt" væk i forhold til bare at smutte forbi desværre.

Kommentér på:
Opspænding af hjul

Annonce