{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
803 visninger | Oprettet:

Puls virker ikke Garmin 500 {{forumTopicSubject}}

Hejsa derude.

Jeg har problemer med at måle min puls på min Garmin 500, som jeg købte i november, så den er stadig forholdsvis ny. Alt har virket perfekt på den, lige indtil jeg er kommet hjem fra træningslejr i påsken.

Nå jeg tager ud for at træne nu så den første halve time, så viser computeren ikke min rigtige puls, men noget hvor den bare svinger mellem 40 og 130 i puls. (med softstrap). I dag valgte jeg så at køre med Polar pulsbælte med Garmin senderen på. Der havde jeg så en puls på 200+ den første halve time, før den begyndte at vise min rigtige puls.

Men det helt store problem er at når jeg skal køre mine z4 intervaller 190-205 bpm, så ligger jeg inde i de 190+ også begynder den lige pludseligt bare at hoppe 5-8 slag op, og så ydeligere et par slag, så den kommer op på 207 eks. også hopper den tilbage ned til 193. Andre gange går den også bare 5-10 slag ned. Det er bare ikke til at blive klog på og det virkelig fustrerende når man gerne vil køre sine intervaller ordentligt.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 600 kr.
  • lampeudtag virker ikke + lampemontering 1.000 kr.
  • Rengøring af lejlighed. Ca 150 kvm. Der skal støves af. Støvsuges. Vaskes gulv. Ryddes op. 2 toiletter og et køkken. 625 kr.
  • Bygge indendørs gibsvægge 8.000 kr.
  • Vores overdækning på terrassen er utæt... 2.000 kr.
  • Samle børneseng og børnereol 205 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Puls virker ikke Garmin 500
Kommentér på:
Puls virker ikke Garmin 500

Annonce