{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  MTB sko vs. Race sko
  • #2   3. maj 2013 Det er bare spd pedaler, eller skal det være PRÆCIS de samme for det fungere ?

  • #3   3. maj 2013 bare spd:) du kan godt vælge imellem "shimano dårlig" og shimano xtr:) bare det er samme klampe system. Det er det som Simone;) mener

  • #4   3. maj 2013 Så jeg har shimano pedaler på min mtb - så finder jeg bare shimano spd pedaler til min racer, så er alt godt ? smiley

  • #6   3. maj 2013 Køb et par gode racersko også...... Det koster omtrent det samme som at købe en ordenligt MTB spd pedal til din racer. Der er tilmed en grund til, at der er forskel på pedalerne. En racerpedal har større og mere stabil trædeflade så man får overført mere kraft via pedalerne......

  • #7   4. maj 2013 Simon. Det er sku da samme klampe der sidder på alle Shimanos SPD pedaler. nu skal du ikke gøre det svære end det er.

    Det du tænker på er SPD-SL det er jo til "landevejs sko". Manden spørg om det skal være DEN SAMME PEDAL. og der er jo MANGE forskellige SPD pedaler (M520, M980, M324, M647 m.m.) SÅ det vigtige er jo bare at man IKKE køber SPD-SL pedaler som er til racersko. som du så fint har fundet et billede af.

    Så Johnni F. Fint pedaler der hedder noget med M foran, og ikke R. F.eks. R540


  • #8   4. maj 2013 Jack: "Der er tilmed en grund til, at der er forskel på pedalerne. En racerpedal har større og mere stabil trædeflade så man får overført mere kraft via pedalerne"

    Hahahahaha, tror du selv på den?+???????


  • #10   4. maj 2013 Simon - jeg er ikke komplet idiot, og fandt hurtigt selv ud af der var forskel på SPD og SPD-SL pedaler. smiley

    SPD-SL pedaler er jo egentlig det samme som look pedaler smiley


  • #11   4. maj 2013 Og det der med at man skulle overføre mere kraft på race pedaler i forhold til MTB pedaler kan jeg ikke lige se nogen logik i, og hvis det skulle være tilfældet tror jeg det er en minimal forskel der er smiley

  • #12   4. maj 2013 Og jeg har fundet nogle fine SPD pedaler fra shimano, inde under pedaler til racer cykler, så dem nupper jeg, gider ikke have 2 par sko til 2000 kr pr. stk. når det mere eller mindre er det samme smiley

Kommentér på:
MTB sko vs. Race sko

Annonce