{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  tubeless med Syncros DT Swiss XR 2.5 29 fælge
  • #1   17. jul 2013 Det kan du godt, du skal bare bruge et tubeless kit til det.

feks Stans

http://www.notubes.com/Stans-Tubeless-Kits-C12.aspx

• #2   17. jul 2013 tak for det. det kit passer det til 29" også det syntes jeg ikke rigtigt de skriver noget om

• #3   17. jul 2013 Du finder selvfølgelig et kit der er 29 specifikt.

• #4   17. jul 2013 i listen er der 2 kits til 29 smiley

• #5   17. jul 2013 okay takker

• #6   17. jul 2013 Jeg ejer selv dette hjulsæt (Scott Scale 920) og har formået at lave det til tubless også så det holdte luft (det er pisse svært!!). Men hvis jeg var dig ville jeg ikke tænke på at gå tubless med en "ikke tubless fælg" for da jeg skulle prøvekøre hjulsættet i Rold skov rykkede jeg dækket af mit forhjul af med 52 i timen smiley Sæt i stedet et par latexslanger i eller køb et Tubless Ready hjulsæt, det andet kan ikke svare sig, efter min mening smiley

• #7   18. jul 2013 tak for info

• #8   18. jul 2013 Hvilke dæk og hvordan lavede du det tubeless Andreas? Hvor meget luft mener du at der var i?

• #9   18. jul 2013 Jeg brugte 2013 schwalbe Racing Ralph evo, med 2 bars tryk (jeg vejer 64 kg) og til at lave det tubless, brugte jeg - Stans fælgtape, stans tubless ventiler og stans nye miljøvendlige snask.

• #10   18. jul 2013 Så har du jo manglet den gummi rimstrip som gør at dækket kommer til at sidde 100% korrekt?

http://www.chainreactioncycles.com/Models.aspx?ModelID=38846

• #11   18. jul 2013 Nej det har jeg ikke, den har ikke nogen betydning for hvordan dækket seeder sig, den har samme formål som fælgtapen nemlig at gøre fælgen lufttæt. Er trods alt mekaniker så jeg ved godt hvordan det skal laves smiley

• #12   18. jul 2013 Kunne være du skulle undersøge igen Andreas

Can I convert my standard mountain bike rim to tubeless with tape and valve only?
    No. Without a rubber rim strip your tires will burp air very easily when ridden at normal mountain bike and cyclocross bike air pressures. The rubber rim strip creates a second bead lock between the tire bead and the bottom of the rim. This prevents the tire from loosing air when a force on the side of the tire pushes it away from the sidewall of the rim.

http://www.notubes.com/FAQ.aspx

• #13   18. jul 2013 Jeg er trods alt uddannet automekaniker. Jeg ved hvordan det skal laves.....

• #14   18. jul 2013 Hehe, en ting er hvad man kan læse sig frem til, et andet er og prøve det i virkeligheden. Du skulle måske værre en smule mere kilde kritisk. Så vidt jeg ved sælger stans disse gummibånd. Det ville da være dumt fra stans side og skrive at der er andre muligheder en bare deres produkt. Men det kan også være ligemeget faktum er at når dækket er 100% seedet i fælgen er det fælgens design som afgør om dækket falder af eller ej. Ved nogle "ikke tubless fælge" kan man dog værre heldig at det hele bare spiller, men denne fælg er dog bare ikke en af dem.
    Automekaniker, den var god.

• #15   18. jul 2013 Prøve det i virkeligheden??

Jamen det kan vi da godt snakke om. Jeg lavede det selv på mit hjulsæt der sad på min Scott Scale Pro da jeg fik den. MED rimstrip på en absolut IKKE tubeless ready fælg. Det spillede max. Nej det er ikke den samme fælg. MEN som de skriver. Den gør at dækket ikke vil flytte sig under tryk og derved forbygge de såkaldte bøvs.

Jeg har lavede det efterfølgende på min American Classic hjul som var tubeless ready uden rimstrip. Der virkede det sjovt nok...

jeg er skam kilde kritisk. De laver det jo ikke for sjov? No flats Joe ville vel heller ikke lave dem hvis det er en gimmick osv?

Ja den med mekaniker var god. Det viser bare uddannelse intet har at gøre med om man har styr på det eller ej.

Kommentér på:
tubeless med Syncros DT Swiss XR 2.5 29 fælge

Annonce