{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  26'' på et 29'' stel
  • #1   1. aug 2013 Ja, det kan godt lade sig gøre, men dette giver ingen mening. Kædestangen bliver unødvendig lang, og krankboksen kommer for langt ned hvilken fører til at du vil ramme sten og rødder med pedalerne.

  • #3   1. aug 2013 Beregnet rent diameter forskel på 26 og 29 så er akslen på hjulene jo kun hævet 3,8 cm, og så skal vi lige huske på at 26" referere til selve fælgens diameter hvor de 29 jo referere til udvendig diameter da fælgene kun er 28. Med hensyn til det så er den helt præcise forskel uden dæk, på center af de to fælg størrelser, kun 2,54 cm højere fra jorden. Hvordan det skal flytte så meget på krank osv skal jeg lade være usagt for det aner jeg ikke noget om men tvivler på at det gør helt vanvittig skade at en 29'er cykel bliver 2.54 cm lavere for en alm rytter.

  • #4   1. aug 2013 26" er med dækket, ligesådan er 27,5"/650b og 29`er alle målene inkluderer dækket
    dvs. hvis man sætter 26" hjul på en 29" ramme vil den blive ca. 3,8 cm lavere


  • nicklas M
    nicklas M Tilmeldt:
    jul 2013

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 5
    #6   3. aug 2013 Det giver ikke mening hvis man ikke ved baggrunden til spørgsmålet. Da jeg har købt et 29" stel men har min gamle som er en 26" så det er grunden til jeg ville høre om det kunne lade dig gøre, håber det giver mening for dig nu smiley

  • #7   3. aug 2013 Næh, det giver stadig slet ingen mening. Overhovedet.

  • #8   3. aug 2013 Nej det stadig ikke mening desværre.

    Ville du sætte morris mascot hjul på en hummer?


Kommentér på:
26'' på et 29'' stel

Annonce