{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.235 visninger | Oprettet:

Problemer med nye gear {{forumTopicSubject}}

Hentede min Bianchi JAB 7300 hos cykelsmeden i Fredags han havde givet den en stor tur med ny kæde/casette/clickomskifter incl. gearwire samt ny bagskifter samt smurt forskifter...!!! Regningen lød på rimelige 1570 Kr. Og FUCK hvor var det en lækker præcis og fantastisk oplevelse på vej hjem fra job de første par dage...!!! MEN nu er der gået præcis en uge og nu viser cyklen allerede tegn på de unoder jeg var så træt af før...!!! Når man kører i et højt gear og træder rimeligt igennem oplever jeg at den lige smutter en halv omgang i hva´ der føles som et frigear eller når jeg gearer op og jeg er nød til at gører det 2 gange før gearet reagere...!!!??? Har aldrig oplevet en stabil periode med mit gear! Måske de første 14 dage duede det ok!!! Har i andre også sådan oplevelser med jeres gear...!?? Evt. et gearsystem som er meget stabilt! Cyklen er født med Shimano XT serien så det er ikke det billigste på markedet! Cyklen er 10 Mdr. gammel...!!! ;-0000


Kommentarer på:  Problemer med nye gear
  • #1   27. sep 2013 Smut ned til din cykelsmed og få ham til at kigge på det.. Nye kabler skal lige sætte sig ordentligt, så det er nok lidt finjustering der skal til og så er du kørende igen smiley
    Sådan et hurtigt tjek hører med til så stor omgang du har fået for en uge siden


  • Maller
    Maller Tilmeldt:
    aug 2013

    Følgere: 2 Emner: 8 Svar: 190
    #2   27. sep 2013 XT plejer at spille 110% tror osseat kablerne har sat sig lidt, du kan evt prøve at dreje lidt på justereskruen oppe ved skifteren

Kommentér på:
Problemer med nye gear

Annonce