{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.892 visninger | Oprettet:

Overvejer "Tubeless" ! {{forumTopicSubject}}

Hey!

Jeg overvejer at konvertere til slangeløs, på min Specialized.
Men er lidt itvivl om dækkene kan bruges sådan.

Der står "Bliss Ready" - jeg går stærkt udfra det er "slang" for Tubeless ready ?

Disse dæk jeg køre med: http://www.holbaekcykelcenter.dk/hjul/29-mtb-daek/specialized-s-works-fast-trak-daek-til-29-tommer.html


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Klippe hæk og bortskaffelse af affald 1.000 kr.
  • Græsslåning 500 kr.
  • Toss out the rest of my apartment - mixed useful 2.345 kr.
  • Udflytnings rengøring 2.400 kr.
  • Klipning af hæk ca 20-22m 800 kr.
  • Samle hævesænkebord 1.140 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Overvejer "Tubeless" !
Kommentér på:
Overvejer "Tubeless" !

Annonce