{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
999 visninger | Oprettet:

Finn L
Finn L
Tilmeldt:
10. jul 2014
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3

Sram eller ikke Sram {{forumTopicSubject}}

Hej

Da jeg ikke fik solgt min cykel , vil jeg hermed begynde at udskifte de slidte dele.

Den kørte med Sram skifte med 8x3

Kan jeg skifte forskifterog bagskifter ud med et alternativ end Sram , bare det hedder 8x3.

Ja jeg er lidt grøn her , så lidt hverdagsdansk vil være en hjælp smiley

Go sommer


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sram eller ikke Sram
  • #1   20. jul 2014 Nej kan du ikke da sram kører 1:1 og shimano kører 1:2. Det du kan gøre er at skifte fx bagskifter og skifte greb til bag til noget andet. Bare hele flowet er samme mærke og samme antal klik

  • Finn L
    Finn L Tilmeldt:
    jul 2014

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #2   20. jul 2014 men min forskifter skal vel bare passe til antal max tænder eks: 42

  • #3   20. jul 2014 Bagskifter kan du ikke blande eks Sram til Shimano, forskellige udveksling men forskifter har ingen betydning smiley

    Vil du prøve noget andet skal du samtidig skifte skiftegreb til bagskifter dem kan du så finde ret billigt efterhånden, nye som brugte smiley


  • #4   20. jul 2014 Dine skiftere skal være af samme mærke som dine skifter greb.
    Hvorfor ikke bare holde dig til sram? Hvis det er den cykel i din annonce, koster de vel heller ikke alverden.


  • Finn L
    Finn L Tilmeldt:
    jul 2014

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #5   20. jul 2014 Har bestilt Sram x4 bagskifter dæk - kabler - forskifter ca 600 kr , så det er vel ikke så galt , mangler kun at få en kæde hjem.

  • Finn L
    Finn L Tilmeldt:
    jul 2014

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #6   20. jul 2014 btw: Tak for alle svar smiley

Kommentér på:
Sram eller ikke Sram

Annonce