{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.073 visninger | Oprettet:

Er min kæde længde rigtig {{forumTopicSubject}}

Jeg har taget alt luft ud af bagdæmperen og trykket den ned til bunden.
Mange bruger den stor+stor klinge udenom bagskifter +2 links og andre bruger den med Pullyhjul skal være lodret ved stor foran og lille bagved
Hvad er den rigtig metode at bruge
Jeg har selv brugt den første
Ser det rigtig ud eller?
Kører 1x10 med xo short cage bagskifter


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Rengøring af 187 kvm hus 1.300 kr.
  • VVS nu og her opgave 2.000 kr.
  • Græsslåning 250 kr.
  • ukrudt i forbed, små brosten op, fiberdug på linien af brosten og nedlægning af sten igen 1.170 kr.
  • hækklipning 205 kr.
  • Opgravning og bortkørsel af buskbom og laurbærbuske i bed i forhave. 10.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Er min kæde længde rigtig
  • #2   27. jul 2014 Hvis der køres med den samme gearing (Ingen udskitning af forrreste klinge som man gør på SRAM xx1), så er jeg slet ikke i tvivl om, at jeg ville benytte metoden med 2 overlappende led ved stor / stor.
    Gøres på grund af størst mulig spænding på kæden som simon nævner = Mindre chain-slap på chainstays etc. smiley


Kommentér på:
Er min kæde længde rigtig

Annonce