{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.569 visninger | Oprettet:

Bremser til MTB {{forumTopicSubject}}

hej jég har en Ghost Mtb hvor jeg ikke kan få mine brembremser til at fungere ordenligt og har været ved 2 cykel forhandler som heller ikke kunne lave dem, så nu kommer der et nyt sæt på men hvilke ?

har kigget på de her 2 set

http://www.cykelpartner.dk/bremsesaet-shimano-slx-m675-hydraulisk-komplet-til-bag_04M675BRRXNA170.html

http://www.cykelgear.dk/reservedele/bremser/mtb-skivebremser/xlc-skivebremse-til-baghjul

ved ikke hvad jeg skal vælge fordelen ved det sidste er at der er skive med¨..

hvad ville i vælge og måske andre sæt ?

hilsen Carsten

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af tv-ophæng, hylde, knage og et spejl 70.000 kr.
  • Planting of trees and bushes 550.000 kr.
  • startsnor på græsslåmaskine sidder fast 50.000 kr.
  • Fugning af badeværelsesgulv 100.000 kr.
  • Levere maleri 120 x 150 cm kan sagtens legges på skrå 110.000 kr.
  • Hænge fladskærm TV op og evt opsætning 60.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bremser til MTB
  • #1   7. nov 2014 Kender ikke de andre, men Shimanoen skuffer i hvert fald ikke

• #2   7. nov 2014 jeg har shimanoen på nu godt med hydralig bremse og det er dem jeg ikke kan få til at virke smiley der for jeg måske vil prøve med kabel det kan man også selv justere

• #4   7. nov 2014 Mon ikke de bare skal bleedes og justeres til eller skiftes kabler du kan jo selv fejl finde og så sende den til en mekaniker der kan skifte det.

Men i såfald skal du vælge hydraulik!

Personligt selv synes jeg ikke kabel er værd at sætte på uanset hvad!

• #5   7. nov 2014 De har skiftet olie i den nye klodser som virkede på en tur og så næste gang jeg skulle afsted kunne jeg holde bremsen helt inde og så stadig køre unden at mærke modstand..
    Det virker som om der ikke er tryk på, men en gang i mellem så virker den 100% og så næste gang jeg skal bremse virker den ikke synes det virker mærkeligt, for hvis systemet skulle være utæt så burde jo slet ikke virke

• #6   7. nov 2014 Stop stop stop. Den skal retur til cykelhandleren!!
    Du skal ikke købe nye bremser.

• #7   7. nov 2014 Køb ikke mekaniske skivebremser.. Så næsten hellere V bremser

• #8   8. nov 2014 #0

Smut ned til cykelhandleren og klag, de har ikke lavet deres arbejde ordentligt.

Sikke noget sludder, man skal bare købe de rigtige eks Avid BB7 og så bruge nogle ordentlige kabler og ikke noget Jagwire crap og så har du en kontant let moduler-bar bremse som virker og virker godt.

• #9   8. nov 2014 Er der modstand i bremse grebet hvis du trykker den hurtig ind , men ingen hvis du trykker den laaagsomt ind??

• #10   8. nov 2014 Svar 9 ja noget i den stil men trykker jeg den hurtigt ind mister den også tryk tror systemet er utæt.. har været nede ved cykelhandleren og købe et nyt sæt fra shimano med hydrolik og ny skive og nu virker det bare gad ikke bruge mere tid på det har bøvlet med det et par uger nu

Kommentér på:
Bremser til MTB

Annonce