{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.477 visninger | Oprettet:

Indvendig kabelføring {{forumTopicSubject}}

Hej.
Jeg er ved at lave min scott spark 920 om fra 3x10 til 1x10'og i den forbindelse vil jeg flytte mit udvendige bremse kabel ind i den indvendige kabelføring som mit gearkabel nu køre i!! Kan man bare trække gearkablet ud og så stoppe bremse kablet igennem eller hvordan er de indvendige Kabelføring??
Bliver lækkert at få bremse kablet trukket i stellet da det er det eneste kabel der er ført udvendig!!??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Indvendig kabelføring
  • #2   19. feb 2015 Strømpen?? Kan jeg bruge mit nuværende bremse kabel eller skal der noget specielt til??

  • #4   19. feb 2015 Hehe ved godt at det er bremse slanger med olie og de skal skelles og udluftes bagefter men var ikke sikker på om man kunne bruge de normale slanger ku de skulle trækkes ind i stellet!!!
    Er stadig ikke sikker på hvad du mener med strømpe?? Kan se at yder kablet går hen til åbningen i stellet og derefter er der kun inderkabel inde i stellet.. Syntes ikke jeg kan se en "strømpe" der køre gennem stellet??


  • #6   19. feb 2015 Hmm ok tænkte jeg nok syntes bare ikke jeg kan se den inde i stellet hmm må kigge lidt bedre om det kan lade sig gøre??

  • #9   20. feb 2015 Damm TS det var sku da et smart trick.... smiley
    hvorfor faen sagde du ikke det til mig da jeg for 4 årsiden var gasblå i hovedet over at trække nyt kabel i min gamle rivette smiley smiley smiley smiley

    ps efter den tid har jeg faktisk gået en bue uden om cykler med indv kabelførring og efter at have set hvorgodt et gearkabel med fuld lgd yderkabel holder sig på min dattes Inbred er jeg sku næsten misundelig over ikke at have den løsning på min Anthem X29


  • #11   20. feb 2015 Ja for hulen.... Er sku da lige meget hvordan cyklen ser ud hjemme i værkstedet..... Den bliver alligevel dækket af mudder og støv så snart man rammer skoven smiley :-) og så er det vigtigste at skidtet funker !!!

  • #13   20. feb 2015 Der er ikke yder kabel hele vejen igennem stellet !!!! Så det må betyde at der er kabel stop og derfor ikke muligt at føre bremseslangen gennem stellet?? DaveB??

  • #15   21. feb 2015 Mange tak det var da ærgerligt!!!

  • #16   27. maj 2015 Priser mig lykkelig for det gode tips om sytråd og støvsuger når man har lavet den fejl at trække wiren ud af rammen uden at få den nye med igennem smiley
    Efter 1 time og opbrugt tålmodighed så var det lækkert det virkede smiley


Kommentér på:
Indvendig kabelføring

Annonce