Ny Cube Acid fyldt med fejl?? {{forumTopicSubject}}
Hey,
Er lige kommet tilbage fra forhandleren hvor jeg har købt min helt nye(lige bestilt hjem) Cube Acid til 6600 kr. og skærme, låse m.m. til godt 800 kr.
Nu hvor jeg så er kommet hjem med den, er jeg skuffet over flere ting:
1) Risser og hakker diverse steder en cykelmekaniker har skulle til da den skulle samles.
2) Den front gaffel der sidder på lyder utæt, den siger en suge lyd når den "skubber sig ud" igen.
3) Forgaflen er alt, alt for langt tid om at skubbe sig selv ud, og kommer kun en ca. 75% ud, og de sidste 25% når jeg løfter fordækket.
4) De skærme som jeg har fået sat på af butikken, der passer forskærmen ikke, den har tilmed lavet risser fordi den sad i spænd!
5) Jeg har ikke meget forstand på cykler, men selv jeg ved at kæden skulle have været strammet mere, til tider når jeg kører på mindste klinge foran, og hjuler tilbage så kører bagkranken ikke med rundt, men kæden bliver bare slap og rammer stellet!
Jeg ligger lige nogle billeder op, nåede desværre ikke at tjekke meget i butikken da jeg regnede med den var okay og allerede havde prøvet den (bare en mindre) i samme butik for en uge siden.
Var først hjemme kl 18:05 og de lukkede kl. 18.
Er jeg blevet taget ved næsen eller må man forvente at der er hakker/risser m.m. på en ny cykel nu til dags?
maj 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Cykler: 1 Emner: 5 Svar: 50
http://www.cykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=6634
maj 2008
Det her er en bedre støddæmper (på papiret) og ingen fabrikant sætter en 20 krs. kæde på en cykel til 6600
maj 2008
http://www.cykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=2055
jan 2007
Følger: 40 Følgere: 40 Cykler: 4 Emner: 10 Svar: 154
Mht til gaflen hvis du vil have den til at gå hurtigere op så stil på rebounden under gaffel benet. Desuden skal den også sige den swup lyd
mht til ridser så vil der næsten altid være sådan nogle men hvis de er meget store så bed evt om en ny ?
og skærmen. Der skal du bede dem om at sætte den rigtig
maj 2008
Har været begge veje rundt, samme resultat.
Frontskærmen, kan ikke sidde ordneligt, den passer ikke på cyklen.
Kan ligge en video op af min affjedring og af min fars Trek 4300 så kan du se forskellen
maj 2007
Følger: 14 Følgere: 13 Cykler: 1 Emner: 9 Svar: 171
maj 2008
Har aldrigt haft eller set en cykel med den lille "rebound" switch UNDER forgaflen, men fandt den da jeg tjekkede for hakker på unden siden
Jeg ringer ned og hører med stytteben og forskærm imorgen, må lige se om jeg gidder vente de 1-2 uger på en ny cykel pga. de risser
Tak for hjælpen gutter
Ny Cube Acid fyldt med fejl??