{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.211 visninger | Oprettet:

Ny Cube Acid fyldt med fejl?? {{forumTopicSubject}}

Hey,

Er lige kommet tilbage fra forhandleren hvor jeg har købt min helt nye(lige bestilt hjem) Cube Acid til 6600 kr. og skærme, låse m.m. til godt 800 kr.

Nu hvor jeg så er kommet hjem med den, er jeg skuffet over flere ting:

1) Risser og hakker diverse steder en cykelmekaniker har skulle til da den skulle samles.

2) Den front gaffel der sidder på lyder utæt, den siger en suge lyd når den "skubber sig ud" igen.

3) Forgaflen er alt, alt for langt tid om at skubbe sig selv ud, og kommer kun en ca. 75% ud, og de sidste 25% når jeg løfter fordækket.

4) De skærme som jeg har fået sat på af butikken, der passer forskærmen ikke, den har tilmed lavet risser fordi den sad i spænd!

5) Jeg har ikke meget forstand på cykler, men selv jeg ved at kæden skulle have været strammet mere, til tider når jeg kører på mindste klinge foran, og hjuler tilbage så kører bagkranken ikke med rundt, men kæden bliver bare slap og rammer stellet!

Jeg ligger lige nogle billeder op, nåede desværre ikke at tjekke meget i butikken da jeg regnede med den var okay og allerede havde prøvet den (bare en mindre) i samme butik for en uge siden.
Var først hjemme kl 18:05 og de lukkede kl. 18.

Er jeg blevet taget ved næsen eller må man forvente at der er hakker/risser m.m. på en ny cykel nu til dags?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte stikkontakt 1.550 kr.
  • Vandhane skal strammes fast 650 kr.
  • Udskifte en wifi-stik som er gået i stykker. Har købt det nye som skal sættes i. 700 kr.
  • Stoppet toilet 1.700 kr.
  • Sætte lamper op. 700 kr.
  • Havehjælp 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ny Cube Acid fyldt med fejl??
Kommentér på:
Ny Cube Acid fyldt med fejl??

Annonce