{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.555 visninger | Oprettet:

Lucas P
Lucas P
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 6

Hjælp til hydrauliske Skivebremser (MTB) {{forumTopicSubject}}

Hej CG. Jeg har en trek hvor for bremsen ikk virker? Det er Hydrauliske Skive bremser. Skal jeg bare udluft dem ligesom man gør på knallert eller skal man gå til et cykelværksted? ;)Forsat Go dag

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• TV mounting / hanging 600 kr.
  • Nedtagning af loftslampe som er ved at falde ned og pt hænger i én skrue 400 kr.
  • Loftspots slukker ikke 600 kr.
  • Lavt tryk på varmt vand bruser 1.000 kr.
  • Gravearbejde med minigraver, 12kvm 1.600 kr.
  • Rensning af tilstoppet afløb 950 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp til hydrauliske Skivebremser (MTB)
  • #1   4. feb 2016 Kør til en forhandler med den

• Lucas P
    Lucas P Tilmeldt:
    feb 2016

#2   4. feb 2016 Er det svært at gøre selv?

• #3   4. feb 2016 Du skal have det rigtige værktøj. Dvs mærker har forskellige værktøj og
    Olie. Det kan godt være noget røv, men andre gange super nemt. Hvis man roder med det til dagligt

• Lucas P
    Lucas P Tilmeldt:
    feb 2016

#4   4. feb 2016 Jaer okay, tak for det

• #5   4. feb 2016 Vi ser tit kunder som kommer ned i forretningerne og har fucket deres bremser helt op, så de kun har gjort det værre. Så anbefaler altid en autoriseret laver det. Så der også garanti på smiley

• Lucas P
    Lucas P Tilmeldt:
    feb 2016

#6   4. feb 2016 Ved du hvor meget det ville blive? Bare såden ca smiley

• #7   4. feb 2016 Tja alt efter hvor det. Men omkring 250kr ca hvis det kun et bleedning og ikke andet. Men forskelligt fra sted til sted. Bare husk at gå til en forretning hvor du føler dig tryk. Der er desværre mange forhandler som ikke kan lave det.

• Lucas P
    Lucas P Tilmeldt:
    feb 2016

#8   4. feb 2016 Okay tak for det smiley

• #9   4. feb 2016 Og du sikker på det pga den skal bleedes? Kan også bare være klodserne der er slidt.
    Og så er shimano nok de nemmeste at gøre det selv på, men selvfølgelig, er man ikke helt tryg ved at gøre det selv, så til den nærmeste (nærmeste der ved noget om bleeding af bremser)

• Lucas P
    Lucas P Tilmeldt:
    feb 2016

#10   4. feb 2016 Kan du forklare hvordan man skal gøre for jeg vil meget hellere gøre det selv nemlig

• Kenneth P
    Kenneth P Tilmeldt:
    okt 2015

Følger: 1 Cykler: 2 Svar: 6
    #11   4. feb 2016 Youtube og se videoer, der er super nemt, gå på ebay og køb et bleeder kit så kan du bleede den mindst 10 gange selv inde du har brugt 250 ved en forhandler. Hvis det er klodserne skal du dog købe dem i DK eller anden forhandler som du har kvalitets tillid til, dem fra kina er ikke ret gode.

• Lucas P
    Lucas P Tilmeldt:
    feb 2016

#12   4. feb 2016 Jeg kom til at skrue på en skrue så alt væsken røg ud.. Så jeg tror ikk at jeg skal ha skiftet klodserne

• #13   4. feb 2016 @Lucas P,

Jeg vil anbefale dig, at du besøger et værksted fremover med din cykel. Så gør som Gon G, og tag den til en forhandler/værksted.

• #14   5. feb 2016 nu er væsken jo "pisset ud " og skaden sket ! søg en Youtube video der passer med type på dine bremser ! og bedøm der fra om det er noget for dig husk den rigtige type væske ! ! ( det er lidt anderledes end en knallert men mulig )

Kommentér på:
Hjælp til hydrauliske Skivebremser (MTB)

Annonce