{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.601 visninger | Oprettet:

Input til valg mellem 2 cykler {{forumTopicSubject}}

Jeg har fået min Lapierre tecnic 500 stjålet og er ved at finde en erstatning.
Jeg har fundet disse 2 cykler

(link fjernet) (7600kr ingen rabatter)
(link fjernet) (sat ned til 8200kr fra 15000kr på chainreactioncycles)

Mit brug er til og fra arbejde i byen. Og evt et par enkelte ture i løbet af året i skoven.
De koster stort set det samme. Beone har fast carbon gaffel, den anden suspension.
Jeg vil evt gerne i løbet ad de næste måneder sætte penge til side til en gaffel og et par hydrauliske bremser i fald jeg napper Beonen og i fald at skovkørsel fanger mig.. Det kan jeg se kan gøres til en små 3.000kr hvis jeg køber udgåede 2010/2009 varer (de har nogle gode prisnedsættelser på chainreactioncycles)

Er der noget jeg skal være opmærksom på i forhold til valget imellem de to? Og kan det svarer sig at smide de sidste 3k efter den Beonen eller skal jeg bare nappe den Rose?

Gerne lidt input til overvejelse smiley

Takker


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Input til valg mellem 2 cykler
  • #1   20. dec 2010 Jeg havde måske valgt BeOne, MEN!:
    den har kun en forbremse, så vidt jeg kan se - det er ikke engang lovligt smiley du skulle måske sikre dig, at det er muligt at eftermontere bremser smiley
    Udover det synes jeg, at den er ret fed og anderledes, og så ligner den noget, der er spændt op til race med den forgaffel og de hjul! smiley


  • #2   20. dec 2010 Det er også denne her Rose der er sat ned
    (link fjernet)

    Desværre ikke i sort, men jeg kan leve med farven. Men det ser ud til at den rent udstyrsmæssigt er et lidt bedre bud end den AL-200


  • #3   20. dec 2010 Ja lurede også på de bremser.De andre modeler af Beone Karma cykler har ihvertfald skivebremser bagtil, mon ikke det er samme stel... navene til hjulene tillader skiver og det gør gaflen også.

    Har nu siddet og kigget på udstyr. Synes at de 15k lyder af meget som nypris. Det er jo ikke de dyreste dele der sidder på den


  • #4   20. dec 2010 Dvs 2009 og 2011 modellen har skiver..

Kommentér på:
Input til valg mellem 2 cykler

Annonce