{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
604 visninger | Oprettet:

Forslag til at starte. {{forumTopicSubject}}

Nogle der har nogle gode forslag til når man starte ud med at cykel----

Har selv lagt en rute på 23km på mindre veje hvor der er mange bakker har tænk mig at ligge ud med at køre den rute hverdag i ca 3 uger, så har jeg lave en ny rute på ca 60km som jeg vil tage 3 gange om ugen...

Har cykelt meget men det er en del år siden, men har elles holdt mig lidt igang på andre måder,, bentøjet er ikke problemet det er mere luften..

Har lige tager den rute på 23km idg det tog sgu langtid 1 time 3 min med en pause på 5 min.. men for fanden da luften slipper op tit..

Der der nogle stedere på nettet hvor man kan se forslag til opstart..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forslag til at starte.
  • #1   24. aug 2012 Prøv at kigge på vorespuls og aktivtræning de har forskellige træningsprogrammer

  • #2   24. aug 2012 Du skal bare i gang med noget interval træning så kommer kondien stille og roligt,, Find nogle bakker med en lille rundstrækning på og giv den så gas hver gang du rammer bakken og så stille og rolig indtil du kommer til bakken igen. det hjælper og er modbydelig hårdt, men desværre det der skal til!!!:D
    Og så variere lidt med nogle længere ture også.

    god fornøjelse


  • #3   24. aug 2012 Peder J

    Også derfor jeg har valgt den rute på 23km der er ikke andet end bakker, det er uden i noget der hedder langesø skoven..

    Den rute jeg har lavet på 60km er også fyldt med det..

    Tager en dag afgangen kan næstne ikke venter til at komme ud imorgen igen..

    Bjarke L
    Der kikker jeg.


  • #4   26. aug 2012 Så blev der igår tager de 23km samt 18km, og i dag 23km..

    Men for fanden da kan godt mærke kroppen løber tør for energi nogle forslag til hvad man skal tage med og indtage.


  • #5   26. aug 2012 noget energi pulver som du blander i vand eller nogle gel så er du stærkt kørende.. eller fyld godt op hjemmefra men helst nogle timer inden du skal ud at cykle og fx ikk halv time inden for så kan du heller ingenting.. For så bruger kroppen energi på at fordøje maden i maven og snupper alle kræfterne far benene


  • #6   27. aug 2012 Hej

    Ok, fylder op hjemmefra,,, men tro heller jeg må tage noget med..


  • #7   27. aug 2012 hvis du har en dunk eller 2 med er det fint til 2 timers træning

  • #8   28. aug 2012 Tak

    Ok det virker sgu..... cykler 50% af turen holder en lille pause og drikker køre samme tur hjem, kan tydligt mærke det.


  • #9   28. aug 2012 Kanon lyder godt:D så er du jo snart flyvende:D


Kommentér på:
Forslag til at starte.

Annonce