{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Møbler skal samles 1.500 kr.
  • Hænge 3 gardinstænger op på væg, samt hænge 3 lamper op 1.500 kr.
  • Hylde, vitrineskab, lampe og tv montering 1.400 kr.
  • El opsætning af lampe 500 kr.
  • Rengøring 400 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine, fejlkode E09, Siemens 2.342 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Rask cykler
  • #1   28. sep 2009 Her er min erfaring med Rask: http://www.trustpilot.dk/review/www.rask-cykler.dk#148562

• #2   28. sep 2009 takker, de har også cyklen hos bikebuster, men jeg er i tvivl om størrelsen, og tænkte på sådan en bodyscanning... På bikebuster er det en medium, men på Scott´s hjemmeside er det en large, jeg er ca. 180 med sko på og skridthøjde 80-82, hvilken Scott str. mon jeg skal have ....

• #3   29. sep 2009 Nu ved jeg ikke om du er fra Århus, men hvis du har mulighed for det, så slå et smut forbi Fusion i Frederiks Alle og ta' en snak med Mathias

• #4   29. sep 2009 Jeg er fra KBH, men komer til Århus en gang om ugen. Ved ikke om Fusion har Scott Scale 35 cyklen til den attraktive pris... Heino i KBH har den der hedder Scale 30, men ikke 35 ?

• #5   29. sep 2009 Har lige tjekket, de har den ikke umiddelbart på tilbud, men jeg kan jo spørge - det ligner en butik der passer mig godt, da jeg også løber noget smiley

• #6   29. sep 2009 Alt er på tilbud.. især i den pris str. Bare sørg for at handle rabatter FØR der lægges gryn på bordet.
    Evt spørg om der er noget rabat at hente, hvor købet ender på 15-20-25.000.- Så har sælger en mulighed for at sige fra i tide. Giv gerne sælger info om andre cykler i har kigget på, i andre butikker ;o)

Bo B. --> http://www.trustpilot.dk/review/www.rask-cykler.dk#148562

Det med at han havde spilt 1½time på jer`?? jamen er det ikke det hans job går ud på? altså please sine kunder, og hive en handel i hus? det kræver indimellem lidt smørelse i form af gode rabatter, men den del havde han nok ikke hørt om på skolen. *fjols*

• #7   29. sep 2009 Så kunne vi udvide til:

Hilken MTB cykelhandler er den bedste i DK ??

• #8   29. sep 2009 @René E:
    Åbenbart ikke, og hvad værre var, han chef stod lige ved siden af, da han valgte at åbne munden... tsk

@Turban O:
    Som Rene siger, så er alt på tilbud. Ellers forhandel om evt. tilbehør, det værende sig alt fra klikpedaler til flaskeholder.
    I Fusion kan jeg med 99% sikkerhed sige at du på ingen måde, vil opleve samme senarie, som jeg gjorde i Rask, faktisk tværtimod

• #9   3. okt 2009 Så blev det besluttet at det skulle være Bikebuster¨i KBH, på vesterbrogade. Det var nærmest impulsivt, fordi jeg skulle bare lige kigge. Anyways er nu ejer af en ny Scott Scale 35, som jeg snart må prøve smiley

Mht. butikken var det ok, men da jeg var der 2 dage i træk fandt jeg at ekspedienten har meget at sige, når man som jeg er nybegynder, den første var god, den anden var noget speciel smiley
    Jeg er sælg sælger, og jeg er sikker på at et kort kursus kunne lære dem et og andet i de fleste af de butikker jeg har været i. Har været i Heino i går og købe tøj, god oplevelse. Ride4Fun i Søborg god oplevelse - resten Thumps down indtil nu.

• #10   3. okt 2009 Sløje sælgere er der flest af, der hvor kunderne kommer til dem.
    Der hvor sælgeren skal på gaden og overbevise brugeren om at de ikke kan leve uden nettop DETTE produkt, der er sælgeren mere skarp, og venligt indstillet.
    Butikkerne er mere laid back på den konto, der kommer jo nok en anden "tosse" og køber varen, hvis du ikke gør. Sørgeligt, men sandt smiley
    Mc. branchen er værre..

nb.Tillykke med den! :o)

Kommentér på:
Rask cykler

Annonce