2.007 visninger
|
Oprettet:
Rask cykler {{forumTopicSubject}}
Nogle der haqr erfaring med Rask cykler, de ligger i århus, og har den scott jeg vil have, men jeg kender dem ikke - specielt service er det godt på MTB´s
jul 2009
Følger: 2 Følgere: 1 Cykler: 1 Emner: 3 Svar: 10
jul 2009
Følger: 1 Cykler: 1 Emner: 32 Svar: 129
jul 2009
jul 2009
jul 2009
maj 2008
Følger: 27 Følgere: 24 Cykler: 3 Emner: 81 Svar: 1.215
Evt spørg om der er noget rabat at hente, hvor købet ender på 15-20-25.000.- Så har sælger en mulighed for at sige fra i tide. Giv gerne sælger info om andre cykler i har kigget på, i andre butikker ;o)
Bo B. --> http://www.trustpilot.dk/review/www.rask-cykler.dk#148562
Det med at han havde spilt 1½time på jer`?? jamen er det ikke det hans job går ud på? altså please sine kunder, og hive en handel i hus? det kræver indimellem lidt smørelse i form af gode rabatter, men den del havde han nok ikke hørt om på skolen. *fjols*
jul 2009
Hilken MTB cykelhandler er den bedste i DK ??
jul 2009
Åbenbart ikke, og hvad værre var, han chef stod lige ved siden af, da han valgte at åbne munden... tsk
@Turban O:
Som Rene siger, så er alt på tilbud. Ellers forhandel om evt. tilbehør, det værende sig alt fra klikpedaler til flaskeholder.
I Fusion kan jeg med 99% sikkerhed sige at du på ingen måde, vil opleve samme senarie, som jeg gjorde i Rask, faktisk tværtimod
jul 2009
Mht. butikken var det ok, men da jeg var der 2 dage i træk fandt jeg at ekspedienten har meget at sige, når man som jeg er nybegynder, den første var god, den anden var noget speciel
Jeg er sælg sælger, og jeg er sikker på at et kort kursus kunne lære dem et og andet i de fleste af de butikker jeg har været i. Har været i Heino i går og købe tøj, god oplevelse. Ride4Fun i Søborg god oplevelse - resten Thumps down indtil nu.
maj 2008
Følger: 27 Følgere: 24 Cykler: 3 Emner: 81 Svar: 1.215
Der hvor sælgeren skal på gaden og overbevise brugeren om at de ikke kan leve uden nettop DETTE produkt, der er sælgeren mere skarp, og venligt indstillet.
Butikkerne er mere laid back på den konto, der kommer jo nok en anden "tosse" og køber varen, hvis du ikke gør. Sørgeligt, men sandt
Mc. branchen er værre..
nb.Tillykke med den! :o)
Rask cykler