{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.126 visninger | Oprettet:

Lars w
Lars w
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 9

mavic cosmic sl {{forumTopicSubject}}

Hej
Er meget tæt på at købe en carbon red bull i tyskland hos rose versand. En lækker cykel hvor man selv vælger delene. Jeg er nu i tvivl om hjulsættet. Der er valgt mavic cosmic carbon sl, men er det nu det rette hjul til mit behov, som er amatørklub, hold 1, ca. 200 km. om ugen, kun sommerhalvår, ingen konkurrencer( endnu) ? Eller kommer et sådant hjulsæt ikke til sin ret hos mig så at sige...og hvad er det fede egentlig ved dette hjulsæt udover at det se godt ud og det aerodynm. ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Replacement of Toilet 1.000 kr.
  • Fjerne stikkontakt 1.000 kr.
  • TV-opsætning — der skal bores fire huller i betonvæggen. 500 kr.
  • Tilslutning af ovn 500 kr.
  • Låse dør op 1.145 kr.
  • Hænge lamper op 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  mavic cosmic sl
  • #1   22. okt 2010 Man kan vel køre med det man lyster? hvis du synes de er fede, og prisen er ok, så burde intet holde dig tilbage ;o) (højprofil ser godt ud på cyklen)

Men de hjul ligger bestemt ikke i den lette ende af scalaen...
    http://www.chainreactioncycles.com/Models.aspx?ModelID=30825

1740g er ikke ligefrem letvægtere.. (hvis du vil ha 50mm der er lettere, skal du gå efter hjul der er i full carbon.)

nb. højprofil's hjul er jo mere vindfølsomme.. ikke noget man ikke kan håmdtere, dog lidt ubehageligt på de første ture i sidevind..

vh
    René

• #3   22. okt 2010 hejsa
    ja jeg var ikke tilfres med dem derfor ville jeg prøve nogle andre.
    men der er mange der er glade for de hjul og har mega stor glæde ved dem de ser fede ud i min mening og jeg har ikke haft problemmer med side vind selv om de har været ude i 15 m/sek side vind :o)

jeg havde en forstiling om hvordan de ville være men det leved de bestemt ikke op til men sådan er vi jo forskellige hva der virker for mig virker ikke altid for andre :o)

jeg vil bestemt anbefale dig at prøve dem inden du køber dem så du ved og har en ide om hva du køber

Kommentér på:
mavic cosmic sl

Annonce