{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.525 visninger | Oprettet:

erfaringer med Garmin Forerunner 305 {{forumTopicSubject}}

Hej..

Jeg over at købe det her gps ur Garmin Forerunner 305.
Jeg har hørt læst at puls bæltet er lidt hårdt, og vil derfor gerne høre hvad jeres erfaringer er med det? hvordan er det at cykle med?
Og hvad syns i om uret?
Jeg har os kigget lidt på Garmin Forerunner 310XT.
Syns i at det er værd at give ca. 1000 kr mere for det??

MVH Thomas

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af vægbeslag med udtræk samt tv der skal sidde derpå 350 kr.
  • Samling af skab 1.180 kr.
  • Hænge hylde op 450 kr.
  • Paint and wood work 10.000 kr.
  • Opsætning af håndvask og opvaskemaskine 1.640 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  erfaringer med Garmin Forerunner 305
  • #1   8. maj 2011 over=overvejer smiley

• #2   8. maj 2011 Jeg har brugt et Garmin Forerunner 305 i flere år, både til løb og til cykelbrug. Det er det fedeste GPS pulsur man kan få for penge ! Pulsbæltet bemærker jeg ikke, men man kan købe det med et nyt " soft " bælte for en beskeden merpris. Skærm billederene kan man bla. programere som det passer dig. Har du ikke brug for den digitale modtager og at det er vandtæt, så spar pengene og nøjes med et 305

• #3   8. maj 2011 Synes slet slet ikk at det er værd at tale om en ny pulsmåler-sender-enhed. Hardstrap'en kan faktisk slet ikke mærkes når man cykler, ja ej heller når man løber. Som der bliver skrevet kan der købes en ny softstrap for en merpris af ca. 200 kr. men signalet er ens på de to.

• Rasmus K
    Rasmus K Tilmeldt:
    mar 2011

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 14
    #4   8. maj 2011 Jeg har prøvet både den gamle "hardstrap" og den nye softstrap, jeg synes personligt at softstrappen sidder langt bedre og er generelt mere behagelig at bevæge sig rundt i.

Køb softstrap hvis du alligevel køber dig et nyt ur..

• #5   8. maj 2011 Jeg har brugt 305 i 2½ år og jeg synes ikke man bemærker den almindelige hr sensor. Super ur til både løb og cykling. Den kan parres med kadance center og quick-release kit så den hurtigt og nemt kommer fra arm til cykel. Super ur!

Solgte det dog og købte mig et 310XT da jeg laver noget triathlon nu, og jeg gerne ville have et rigtig vandtæt ur. 310xt kommer med en premium softstrap - ja, den er blød, men når den først sidder på så synes jeg ikke jeg bemærker nogen som helst forskel til 305.

• #6   8. maj 2011 +1

• #7   8. maj 2011 Bruger os 305 til løb og cykel. Super lækkert ur med masser af detaljer gemt når man kommer hjem og "pakker" ruten ud.

• #8   8. maj 2011 Okay tak for info.. Jeg har set uret til 1000kr. så regner med at købe det, kan man købe softstrap efterfølgende hvis man får lyst til det?

• #9   8. maj 2011 Jep, det kan man sagtens bare købe seperat senere, hvis man ønsker det..

• #10   9. maj 2011 Okay takker:D Lige et sidste spørgsmål, måler den højde meter?

• #11   9. maj 2011 Den måler højde meter ja. Jeg vil dog lige sige at du skal kigge dig godt omkring hvis du vil have spare penge - jeg købte et 305 før jul til 779.

• #12   9. maj 2011 okay det var godt-nok billigt, hvor købte du den henne?? Jeg var nede i 2 forskellige Føtex i dag for at hente den til 999kr. men de havde selvfølgelig ikke flere, tror faktisk ikke de havde haft nogle, syns det er lidt dårligt af dem...

• #13   9. maj 2011 Elgiganten har haft dem til under 800kr

• #14   10. maj 2011 ja elgiganten har den ofte på tilbud.

• #15   10. maj 2011 Jeg har lige købt min nummer to FR305. Den første smed jeg væk på Frydenborgvej i Hillerød. Øv! Fik et næsten nyt til 600 i den blå avis.
    Elgiganten har det til 777,-kr engang imellem.
    Jeg overvejede også FR310XT og Edge500/705/800, men de er alle langt dyrere.
    FR305 er bang for the buck! smiley

Jeg synes godt man kan mærke bryststroppen, men det er ikke noget der generer mig.

Kommentér på:
erfaringer med Garmin Forerunner 305

Annonce