{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Miele vaskemaskine W1 selektion aktive - fejlkode 138. 1.000 kr.
  • Montering af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Nogle af stikkontakterne virker ikke på en af faserne 2.000 kr.
  • Haveaffald 500 kr.
  • Flytte kontakt fra midt på væg til gulvhøjde 714 kr.
  • levering og skift af gasslange til Weber Q300 gasgrill 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvorfor Radon/Canyon???
  • #1   12. jun 2011 Mener bestemt du får mere for pengene ved køb af Radon eller Canyon - men ingen danske cykelbutikker sælger de cykler (eller mener måske der er en der skaffer Canyon hjem i randers - men det også det)
    Trek, Cube, Scott, Giant - you name it - sælges alle sammen i danmark, så dem der ikke har forstand på cykler selv, foretrækker nok at købe fra en forhandler der ligger tæt på ens bo, istedet for fra udlandet smiley

• #2   12. jun 2011 Haha kan god lide Bjørners beskrivelse!!

Trek, Cube, Scott, Giant = dem der ikke har forstand på cykler selv

Radon/Canyon er populære fordi de er billige. Man har så dog ikke mulighed for assistance smiley

• #4   12. jun 2011 Søren E > Nu var det ikke sådan jeg mente, selvom det godt kan lyde sådan.
    prof ryttere er sponsoreret - så det siger abselut ingenting.

Jeg mener størstedelen af highend cykler blir lavet på Giants fabrik - men ja, geometrier er forskellige fra de forskellige mærker, men tror ikke der er den store forskel på dem - tror der er større forskel på full suspention cykler end hardtail / racer. -
    Og ja canyon og radon er billigere - men sværer hvis der er en grantisag / reklamationssag end hvis den er købt hos den lokale - derfor er der mange der vælger lokalt istedet for udlandet - men hvis man har forstand på cykler, og selv kan lave dem i større omfang, så skal der alligevel noget til en garantisag/reklamationssag.

• #5   12. jun 2011 For at suplere Søren E:
    Canyons rammer fejler nu ikke noget.. Og især ikke noget en motionist/hygge-løbs-rytter kan mærke smiley

Ser da også ud til at nogle af de profs bruger Canyon:
    http://www.canyon.com/_dk/heroes/topeak_ergon/

• Morten J
    Morten J Tilmeldt:
    mar 2010

Følger: 1 Cykler: 2 Svar: 118
    #7   12. jun 2011 Canyon er en fantastisk cykel - ikke kun fordi den er billig. Det er en fantastisk cykel i det hele taget.

Iøvrigt er Canyon repræsenteret i protour-feltet via Omega-Pharma Lotto.

Jeg har også en Trek Mountainbike - som jeg heller ikke kan udsætte noget som helst på - men den er vist lige en anelse for dyr - sikkert pga. Armstrong-effekten.

Morten, Slagelse

• #8   12. jun 2011 Jeg kører selv på Trek mtb og racer - men det fordi jeg køber dem gennem arbejdet, billigere end udsalgsprisen. Eller ville jeg også selv have købt en Canyon af flere grunde, både prisen er rigtig god og så synes jeg det er fede cykler smiley
    Og geometrien er forskellig, men tror alt sammen kan gøres "ens" i kørestillingen ved at skifte frempind / justere på den / sætte sadlen højere, lavere, frem eller tilbage smiley

• #9   12. jun 2011 Radon er nogle snyltere!!

Trek, Giant, Specialized etc. bruger millioner på udvikling, og sælger typisk deres varer fra fysiske butikker - det koster!

Radon ligger i slipstrømmen, suger de gode idéer og teknologier til sig, og sælger deres varer fra et lager ude på landet i Rheinland-Pfalz - og det bliver 20-50% billigere!

Men at det dermed skulle være dårligere cykler er der ikke belæg for. Det kan godt være, at de er en sæson eller to bagud ifht. at præsentere ny (stel)teknologi (de bruger jo samme komponenter, som de "fine" mærker), men diverse tests viser at de sagtens kan være med:
    http://www.bike-magazin.de/?cat=182&text=radon&x=0&y=0
    (link fjernet)

Set herfra handler det om, hvad man kan eller er villig til at betale - men at der skulle være grund til at se ned på eller op til et bestemt cykelmærke - synes jeg sgu' er lidt fjollet! Vi er vel allesammen cyklister og forhåbentlig glade for dét?!!

PS. Min næste kværn bliver en Specialized eller en Yeti, men lige nu kører jeg altså Radon.

• #11   13. jun 2011 Forhåbentlig ikke et enten eller ... man kan vel godt handle både hos Jet og Statoil, Biva og Paustian, Aldi og økoslagteren, McD og Noma, CRC og CyclingConcept etc.

Kommentér på:
Hvorfor Radon/Canyon???

Annonce