{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.206 visninger | Oprettet:

Canyon VS. Radon {{forumTopicSubject}}

Nu har jeg i lang tid gerne ville købe en ny mountainbike, og nu er pengene fra forsikringen endelig kommet ind på min konto (fik stjålet min Cube.. Røvhuller).

Efter at have kigget nettet tyndt for cykler står valget mellem disse 2:

Radon: http://www.bike-discount.de/shop/k1866/a78537/slide-125-8-0.html
Canyon: http://www.canyon.com/_dk/mountainbikes/bike.html?b=3028#tab-reiter2

Hvad ville i vælge og hvorfor? (Jeg har bestemt mig for at det skal være en af disse så lad vær' med at foreslå nye smiley )

På forhånd tak!

/Emil H


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Canyon VS. Radon
  • #1   15. okt 2012 Cyklerne er meget ens. Dog har Radon´en lidt bedre dele (slid dele - der alligevel skal skiftes ud)
    Imod Radonen tæller designet som jeg personligt finder TUDE grimt - men det er en smags sag.
    Skulle jeg vælge havde jeg dog taget Radon´en - mest på grund af de erfaringer jeg har gjort mig med BD.de sammenholde med skræk historier om Canyon. Der kan dog sikkert graves grimme historier frem om BD.de. Men generelt har jeg personligt kun gode erfaringer med dem.


  • #2   15. okt 2012 Har samme holdning til farverne til Radon'en, men har måske en løsning da min onkel er pladesmed og har nogle kontakter. Så en omlakering ville ikke koste noget..

    Tak for svaret og keep 'em coming! smiley


  • #3   15. okt 2012 Ved ikke hvilke skræk historier C B har hørt, men kan kun sige go' for canyon og deres cykler smiley

    Hvilken cykel du vælger er op til dig selv.. Stort set kun design som skiller dem smiley IMO er ingen af dem specielt kønne, begge med grimt paintjob..


  • #4   16. okt 2012 ud fra udseende ville jeg vælge Canyon - den anden er direkte grim

  • #5   16. okt 2012 Ja det kan vi se på din Cube Mikkel smiley

  • #6   15. dec 2012 Radon pga delene og udseendet - kæft den er fræk! For en gangs skyld så Radon lavet noget fedt. Dog er jeg lidt skuffet over at der ikke er 15 mm aksel igennem forhjulet smiley

Kommentér på:
Canyon VS. Radon

Annonce