{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.152 visninger | Oprettet:

Cykler du på arbejde? {{forumTopicSubject}}

Jeg kunne godt tænke mig at vide hvor mange af jer herinde der bruger jernhesten til og fra arbejde/Skole hver dag smiley

Jeg arbejder 10 km væk og jeg har kun en gammel jernhest så ved ikke endnu om jeg tør kaste mig ud i at cykle så langt på den da der er rimelig mange bakker der hvor jeg bor smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte ballofix 1.500 kr.
  • Hjælp til at hænge to plakater op 300 kr.
  • Montering af vaskemaskine og tørretumbler 500 kr.
  • 3 sal, stort bord til kældren 1.150 kr.
  • Montering 2 IKEA møbler 500 kr.
  • Punkteret cykel dæk 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Cykler du på arbejde?
  • #1   12. jun 2012 Tager min cykel til næsten alt hvad jeg skal, job, handle, hente børn eller besøge de nærmeste venner

• #2   12. jun 2012 Jeg cykler 8km til uni og tilbage igen, men for cirka et år siden cyklede jeg 100km om dagen, fra Svendborg til Odense 6 dage om ugen.
    Det er virkelig den bedste start på dagen du kan få, det er desuden en super måde at holde formen på.
    Et godt råd er dog at prøve ruten i en weekend så du ved hvilket tempo du skal have får at nå på arbejd til tiden.

• #3   12. jun 2012 Nej, jeg bor lige ved siden af en s-togs station og arbejder også tæt på en station i den anden ende.

Så det kan simpelthen ikke betale sig. Jeg kan gøre det lidt hurtiger på cykel men skal så i bad osv det kan så bare ikke betale sig

• #4   12. jun 2012 Jeg cyklede til og fra skole inden jeg gik på læseferie, der er vel en 15 km frem og tilbage, men der er så mange bakker. Nu cykler jeg så i min læseferie hver anden dag, dog lidt længere 40-50 km, og gerne lidt mere i weekenden.

• #5   12. jun 2012 Yup.....40km om morgenen og 40-70km om eftermiddagen

• #6   12. jun 2012 Ja, 15 km hver vej.. Tager en halv time før afsted, går i bad på arbejdet.. 10 km på en god letkørt cykel kan man nemt klare..

• #7   12. jun 2012 Nej, har 30km i skole og kan ikke komme tidligt nok op - har desuden også kun en mtb med smæller fede dæk, så det ikke så sjovt på landevejen, ellers cykler jeg til stortset alt smiley

• #8   12. jun 2012 jajaja ca 20km transport hverdag på cykel smiley

• #9   12. jun 2012 fedt at se der er så mange der cykler. den cykel jeg har til rådighed er en gammel orangutang MTB. så ved ikke lige hvor behagelig den er så langt smiley

• #11   12. jun 2012 10 km vær vej

• #12   12. jun 2012 Jeps, mellem 20-30 hver vej, alt efter hvad der er tid til

• #13   12. jun 2012 En sjælden gang. Har desværre 170 km og en bro til arbejde. Men det sker et par gange om året at jeg tager toget de første 70 og cykler de sidste 100. smiley Ville ønske jeg arbejdede tæt nok på til at kunne cykle. smiley

• #14   12. jun 2012 Altid. Eneste transport jeg har/har brug for:)

• #15   12. jun 2012 Jeg tager bilen på arbejde.. 22 km. arbejder så også kl. 2 om natten som bager .. så der er det ikke så sjovt og skulle cykle smiley

• Kleen
    Kleen Tilmeldt:
    dec 2011

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 95
    #16   12. jun 2012 Jeg prøver, men da MC'en også lokker bliver det kun ca. 50/50

• #17   12. jun 2012 Kører 2x 12 km på crossracer 5 dage om ugen. plus mtb i weekenden. Bruger cykel til næsten al transport. Henter 2 børn i Burley cykelvogn.

• #19   12. jun 2012 cykler 10 km om dagen, op med ungerne og så på arbejde bagefter, det er lidt hårdt med to unger bagi cykeltraileren, men det går da, og så er det go træning for benmusklerne.

• #20   12. jun 2012 Jep, jeg cykler til eller fra arbejde. Jeg har 100 km. og cykler på en Batavus 3 gear fra 1991, ikke den flotteste cykel i samlingen, men klart en solid og stærk cykel. Jeg har kørt langt over 25.000 km på denne. Den er blevet repareret så mange gange, har fået nye hjul 3 gange, skærme og styr er udskiftet en gang, sadlen 3 gange.
    Det er ret sjovt at blive ved med at lave på den samme gamle trofaste, man får sådan et nært forhold til den :o)

Jeg tager cyklen med i bilen ind på arbejde, cykler hjem den ene dag, og ind igen næste morgen - og kører så hjem i bilen igen.
    Nogle gange når tiden eller vejret ikke byder sig til de lange ture, så nøjes jeg med at parkere bilen 30 km fra arbejdet, og så cykler de 2 x 30 km til/fra arbejde.
    Det gi'r da trods alt 60 km om dagen.

• #23   14. jun 2012 jeg cykler hver dag har 12km. til arbejde

Kommentér på:
Cykler du på arbejde?

Annonce