{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• udskift af jord med muld i bede 3.000 kr.
  • Starthjælp til en benzinbil 220 kr.
  • inst af opvaskemaskine 500 kr.
  • Køleskabsreparation 1.380 kr.
  • Reparation af Samsung vaskemaskine 800 kr.
  • VVS-montering og -reparationer 1.300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fussingø MTB, hvor starter den ?
  • #2   21. maj 2013 Hej Dennis

Mange tak skal du have smiley Jeg skal lige ud og have fundet slottet smiley jeg er ikke så kendt derude, ved hvor folk holder for at bade i søen ved badebroen.

Er der nogen voldsom stigninger på banerne ? tænker jeg er nystartet og total elendig kondi.. kørt omkring 35 km alt i alt på 3 ture, men ud af lige vej (grus/skov)

Men Skørpingskole ved jeg da hvor er og så er det bare at kører ud af byen du mener ikke ?

• #3   21. maj 2013 Der er gode stigninger på begge ruter. Ikke noget sindsygt, men der er da en del højdemeter begge steder. Og hvis formen ikke er ret god, skal de nok tage pusten fra dig. Men så må man trække! Det er jo god træning, og så har man jo en ide om hvor ens nuværende grænse er, og noget at arbejde efter. Jeg måtte også trække på nogle stigninger i starten (Og også endnu en gang i mellem).

• #4   21. maj 2013 ja ja kan jo altid trække, troede jeg bare ikke folk gjorde smiley Men gør andre det er det jo mere "tilladt" he he..

Som du siger er det jo også god måde og måle hvordan ens form bliver bedre, når man har lidt flere træer og sådan at måle efter, så kan man jo nemt se hvor man sidste gang hopede af cyklen smiley

Kommentér på:
Fussingø MTB, hvor starter den ?

Annonce