{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
494 visninger | Oprettet:

Hometrainer til 10 årig {{forumTopicSubject}}

Min søn ønsker sig en hometrainer til sin fødselsdag.

Han vil gerne, at der er ruter man kan køre på den, som man kan se på en skærm.

Hvilke begyndermodeller har dette?
Er der nogen der har gratis ruter? synes kun jeg kan finde nogle med abonnement.

Han ønsker sig en model han kan sætte sin cykel på.

Er der noget vi skal tænke over? Er med på, at vi skal have fat i et dæk også.

på forhånd tak


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hometrainer til 10 årig
  • Simon R
    Simon R Tilmeldt:
    okt 2023

    Følger: 4 Svar: 3
    #1   8. okt 2023 Hej,
    Super godt spørgsmål, min datter på 10 vil faktisk også gerne køre på hometrainer, hun syntes det ser fedt ud når farmand cykeltræner. Jeg vil anbefaler du finder en brugt i første omgang. til hans niveau betyder det ikke så meget hvor præcis den er eller hvor lang en stigning er.
    Elite direto X eller XR er fine som brugte. alternativ en kicker core. der plejer at være en del til salg af dem på marketplace.

    Mvh
    Simon
    www.cyclesciencemidtjylland.dk


  • #2   8. okt 2023 https://www.cykelpartner.dk/hometrainere/saris-fluid2---hometrainer---fluid?gad_source=1 sådan en her og så købe en ANT+ usb dongle til så den kan opkobles vil sikkert være fin nok.

    Du skal købe et ekstra fælg, med samme kasette på som der er på cyklen og så smider du bare træner dæk på. Det er noget nemmere end at stå at skifte hele tiden..

    Hvis du finder en anden billigere brugt med ANT+ vil det sikker også være fint. Det vigtigste er at han kan komme online og kører nogle ruter, så om den holder 2 eller 10 år er lige meget. En træner af god kvalitet koster mere end en billig en gør. Så i mine øjne vil det være bedst at bruge så lidt som muligt, indtil han finder ud af om det er noget han vil fortsætte med.

    Ang. software har jeg ikke selv brugt noget, så der kan jeg ikke hjælpe.


  • Simon R
    Simon R Tilmeldt:
    okt 2023

    Følger: 4 Svar: 3
    #3   8. okt 2023 Jeg kan ikke anbefale denne. I skal købe direct drive. Det andet der kommer til at virke mega unaturligt med dårligt Road feel

    Som software kan jeg anbefale zwift

    Mvh
    Simon
    Www.cyclesciencemidtjylland.dk


  • #4   8. okt 2023 Direct drive giver bedre følelse hvis den har mulighed for at ændre i stigninger osv. efter banen kørt i softwaren, så hvis det skal være så realistisk som muligt er det vejen frem. Priserne er også det højere.

Kommentér på:
Hometrainer til 10 årig

Annonce