{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.285 visninger | Oprettet:

Cykelholder til 2 cykler...hvilken?? {{forumTopicSubject}}

Hej
Står for at skal ud og købe en cykelholder til 2 cykler...har kikke lidt på disse 2 modeller...men hvilken ? håber der er nogen der har erfaring og vil dele den..Tak

Thule euroway G2 921

og

Cykelholder Atera Strada Sport M2

Tak for jeres hjælp..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hæng hylder op 930 kr.
  • Rengøring 700 kr.
  • easy bed assembly 480 kr.
  • Rengøring af 55 m2 lejlighed. 500 kr.
  • Hjælp til at flytte rullegardiner + dør 850 kr.
  • samling af højskab 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Cykelholder til 2 cykler...hvilken??
  • #2   31. jul 2013 Jeg er kørt til Schweiz med den Thule holder bagpå, og den fungere bare. Om det er hurtigt igennem meget skarpe sving i bjergene, høj fart på motorvejen, skarpe vejbump eller hårde opbremsninger grundet kø fungere den bare perfekt. Jeg har aldrig oplevet at den har siddet og bevæget sig lidt rundt bagpå, og den passer til alt fra racere til downhill cykler.

Der ud over er det jo også rimelig fedt at man kan trykke på et håndtag og lægge cyklerne ned, så man kan komme til bagagerummet uden at skulle tage cyklerne af anhængertrækket. smiley

• #3   31. jul 2013 Jeg har erfaring med denne Thule og kan kun sige at den er pengene værd og lidt til... http://daekbutikken.dk/produkt/92741/thule-cykelholder-ride-on-2-nyeste-model.-

Eneste jeg har ændret ved original bespænding er at jeg har et bred stykke velcro om stel og så strop uden om velcro, jeg er ikke så vild med de bøjleklemmer mange dyre modeller har da de typisk holder fast på stellet hvor det er tyndt i gods, giver større risiko for brud.

Af de to modeller du selv nævner har jeg ikke mulighed for at komme med erfaringer da jeg ingen har smiley

• Jørn H
    Jørn H Tilmeldt:
    dec 2012

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 61
    #4   31. jul 2013 jeg har købt denne her model og er yderst tilfreds, cyklerne står sikkert og fast....og meget nem at montere og cyklerne sættes meget nemt på og af igen....og så er der lås på kugle-beslaget og på dem som cyklerne spændes fast med.

http://www.thansen.dk/product.asp?c=9364359752&n=1199134659&pn=-956438687

profilbillede
Kommentér på:
Cykelholder til 2 cykler...hvilken??

Annonce