{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.600 visninger | Oprettet:

Kører på Avenue cykel i Aarhus tyveri? {{forumTopicSubject}}

Hej jeg har en rimlig pæn Avenue sprit sx-4000 den er jeg rigtig glad for, og derfor står den også næsten som ny, på trods af dens alder 4-5 år snart.
Problemet ligger så i at jeg skal flytte til Aarhus til sommer, har hørt at det skulle være svært at have sine Avenuer, og andre pæne cykler i fred dernede.
Derfor overvejer jeg helt kører på min Avenue dernede og istedet købe en gammel racer og bygge den lidt om, til noget flatbar ovs.

Men tror i sådan en cykel vil blive stjålet i Aarhus? Og hvad med forsikringen når den er 4-5 år den koster 8000,- af ny ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kører på Avenue cykel i Aarhus tyveri?
  • #1   7. mar 2014 Jeg fik stjålet en giant for 2 år siden, den var 5 år gammel på det tidspunkt den blev stjålet og den havde kostet 9.800 fra ny, have video af tyven som tog min cykel hvor man også kunne se at der sad godkendt lås på cyklen da den blev taget.
    efter selvrisiko på 1.200 var trukket fra beløbet fik jeg 1260 kr af forsikringen.. så hvis den bliver stjålet skal du ikke have de store forhåbninger om en god erstatning smiley


  • #2   7. mar 2014 Det kommer an på hvad din forsikring har af afskrivning på cykler.
    De er fløjtende ligeglad med om så cyklen aldrig har været ude og
    køre, de har en fast afskrivning af værdien på cyklen.


  • michael b
    michael b Tilmeldt:
    jul 2008

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 15
    #3   7. mar 2014 køb min til bytur og den anden når du på landet . http://www.cykelgalleri.dk/marked/Cykel/54330-avenue-1-gear?status=2

  • #4   7. mar 2014 Skal man regne med den bliver stjålet eller er et værd at tage chancen i Aarhus.


  • #5   8. mar 2014 Om man skal regne med at den blir bøffet, ja! Og altid hold fast i den paranoide tanke, for den er ikke så usund som den lyder.
    Men derfor kan man stadig godt bruge sine ting, man opgraderer bare sine låse, og når man stiller den tænker man over hvor, hvornår, hvor længe. Har du låst den ordentligt (min. godkendt lås samt en stor satan fast om noget der ikke lige kan klippes! Så har man sine ting i fred).


Kommentér på:
Kører på Avenue cykel i Aarhus tyveri?

Annonce