{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
6.508 visninger | Oprettet:

VIVA CYKLER {{forumTopicSubject}}

JEG ER DEN FRUSTREDE EJER AF EN VIVA CLASSSIC

CYKEL ER KANON FLOT MEN KØRER AF H T.

ER DER ANDRE DER HAR PROBLEMER MED DERES VIVA CYKEL, SÅ VIL JEG GERNE HØRE OM JERES PROBLEMER, OG LØSNINGER PÅ DISSE.

BILLEDER AF MIN CYKEL KOMMER SENERE, JEG SYNTES AT DEN ER KANON FLOT

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Møbelsamling 1.000 kr.
  • Spartlet en ny åbning i væg 1.500 kr.
  • Elektriker 1.620 kr.
  • Stubfræsning 2.500 kr.
  • Havearbejde 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  VIVA CYKLER
  • #1   7. aug 2008 Hvorfor køre den af helvedes til?

• #2   7. aug 2008 Den knager og brager fra krank-tror at der er gået et leje er ved cykel smeden netop nu. Desuden kan den ikke indstilles korrekt i gear. fra 2 til 5 glider den, det er 3. gang den har været ved cykelsmeden 3 gange er gearet blevet justeret. Så går der ca 2 uger så begynder den igen.

Har du prøvet noget ligende

• #3   7. aug 2008 Nej det må jeg nok erkende det har jeg ikke. Men mit råd er prøv en anden cykelsmed, det lyder som om han du går til ikke kan finde ud af at indstille gearene ordentlig or solidt. Hvilken geargruppe køre den med?

• #4   7. aug 2008 cyklen har 8 shimano indvendige gear, så de burde være lette at indstille. Nå men jeg skal hente den imorgen, også må man jo håbe at det holder denne gang, de andre gange gik der et par uger også begyndte, det lige så stille igen.

• #5   7. aug 2008 altid en god ide at prøve en ny smed,, havde også en gang et problem med mit gear på min gl. racer,, det fuckede hele tiden i det, efter tog gange hos den nærmeste smed prøvede jeg en ny, og problemet viste sig at være et skævt gearophæng,, jeg tænkte bare burde alle smede ikke kunne finde sådan en fejl,,

kan lige siges at det første smed aldrig har rørt nogle af mine cykler siden,,,..

• #6   9. aug 2008 hey bo jeg ville få cykelhandleren til at sende din cykel ind ti viva så han kan se på , har selv haft en viva og den takkede kun over en gang og det blev justeret og siden har der ikke været noget med den , men vivaen knager altid lidt i et af gearne men kan ikke huske hvad for et

• #7   20. aug 2008 Undskyld at jeg er så længe om at svare tilbage, men jeg er lige kommet tilbage fra ferie. Da jeg hentede cyklen sagde smeden at baghjulet sad løst og at det var det der var skyld i mine problemer, men jeg har jeg har, nu alligevel haft problemet lige siden jeg købte den. Nå men turen hjem gik nu alligevel godt den takkede kun over 2 gange i 4. gear. Selvfølgelig punkterede jeg på vej hjem, nogle gange ville man ønske at man kunne sende en regning til tuborg. Der kommer snart billeder af min flotte cykel , venter bare på en dag med solskin så jeg kan få taget nogle billeder med en flot baggrund

Kommentér på:
VIVA CYKLER

Annonce