Bike-discount spørgsmål {{forumTopicSubject}}
er bike-discount helt umulige at komme i mail kontakt med ? :-S
Jeg bestilte i lørdags et Polar S725X pulsur hos bike-discount til 199 €. mandag var jeg så lige inde og tjekke siden igen, og så var pulsuret selvfølgelig sat ned til 179 €.. Jeg skynde mig så at sende en mail til dem om formiddagen, i håb om at de ville annullere ordren inden den blev afsendt.
tirsdag modtager jeg så en mail om at min ordre er afsendt, til de 199 €. skriver så endnu en mail til dem, om hvordan vi skal løse dette "lille" problem.
Jeg kan jo vælge at afvise pakken, og lade den ryge retur til dem. og bruge mine 14 dages returret?
Hvilket jo alligevel vil være lidt dumt, da jeg jo skal ha bestilt og afsendt det samme pulsur igen. Jeg har så skrevet i mailen og spurt om hvordan vi kan løse dette lille problem, men har stadig intet svar fået :-S
Nu er spørgsmålet så bare om jeg bare skal nægte at modtage pakken, så den ryger retur til dem. (får jeg så bare pengene retur?) og derefter så bare bestille pulsuret igen til de 179 €.
Det er tros alt omkring 150 kr til forskel, meget når man er en fattig studerende
ps. hvorfor har alle netshops ikke en "annuller ordrer" funktion ? :-S
nogen som har prøvet noget i samme stil ? og måske har et godt råd til hvad jeg skal gøre
jun 2007
Følger: 51 Følgere: 51 Cykler: 6 Emner: 66 Svar: 1.709
aug 2007
Følger: 41 Følgere: 41 Emner: 57 Svar: 456
okt 2007
Følger: 9 Følgere: 8 Cykler: 1 Emner: 52 Svar: 290
var nu mere for at undgå at skulle ringe.. gider ikke side i telefon kø til en formue pr. min
hvis jeg ikke for svar i starten af næste uge, så må jeg jo bruge telefonen
maj 2008
Følger: 27 Følgere: 24 Cykler: 3 Emner: 81 Svar: 1.215
Sjovt du siger det...
Jeg annullerede mit Sram body, efter som mine bora hjul kom med selv samme body på(det vidste jeg ikke) så jeg skrev til dem at jeg ikke sku bruge den body alligevel. 3-4 dage senere for jeg en mail om at orderen var afsendt. hmm.. spøjst..
Jeg siger ikke at de med vilje ignorer en... meen.. tanken har strejfet mig.
Jeg venter stadig på en saddel jeg bestilte 23.feb. den har jeg skrevet frem og tilbage vedr. og der svarer de rimelig hurtigt, men afbestillingen af body'en hang lidt i systemet..
okt 2007
Følger: 9 Følgere: 8 Cykler: 1 Emner: 52 Svar: 290
maj 2008
Følger: 27 Følgere: 24 Cykler: 3 Emner: 81 Svar: 1.215
Bike-discount spørgsmål