{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
915 visninger | Oprettet:

Bike-discount spørgsmål {{forumTopicSubject}}

er bike-discount helt umulige at komme i mail kontakt med ? :-S

Jeg bestilte i lørdags et Polar S725X pulsur hos bike-discount til 199 €. mandag var jeg så lige inde og tjekke siden igen, og så var pulsuret selvfølgelig sat ned til 179 €.. Jeg skynde mig så at sende en mail til dem om formiddagen, i håb om at de ville annullere ordren inden den blev afsendt.

tirsdag modtager jeg så en mail om at min ordre er afsendt, til de 199 €. skriver så endnu en mail til dem, om hvordan vi skal løse dette "lille" problem.

Jeg kan jo vælge at afvise pakken, og lade den ryge retur til dem. og bruge mine 14 dages returret?
Hvilket jo alligevel vil være lidt dumt, da jeg jo skal ha bestilt og afsendt det samme pulsur igen. Jeg har så skrevet i mailen og spurt om hvordan vi kan løse dette lille problem, men har stadig intet svar fået :-S

Nu er spørgsmålet så bare om jeg bare skal nægte at modtage pakken, så den ryger retur til dem. (får jeg så bare pengene retur?) og derefter så bare bestille pulsuret igen til de 179 €.

Det er tros alt omkring 150 kr til forskel, meget når man er en fattig studerende smiley

ps. hvorfor har alle netshops ikke en "annuller ordrer" funktion ? :-S

nogen som har prøvet noget i samme stil ? og måske har et godt råd til hvad jeg skal gøre


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Rengøring 600 kr.
  • lampeudtag virker ikke + lampemontering 1.000 kr.
  • Rengøring af lejlighed. Ca 150 kvm. Der skal støves af. Støvsuges. Vaskes gulv. Ryddes op. 2 toiletter og et køkken. 625 kr.
  • Bygge indendørs gibsvægge 8.000 kr.
  • Vores overdækning på terrassen er utæt... 2.000 kr.
  • Samle børneseng og børnereol 205 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bike-discount spørgsmål
  • #1   30. apr 2009 Skriv en email så kan I nok løse det sammen. Som du skriver har du jo returret og det er nemmest for alle parter, hvis du bare får 20eur til gode /tilbagebetalt smiley

  • #2   30. apr 2009 Ring til dem, der står telefonnr.

  • #3   30. apr 2009 Zeeberg *
    var nu mere for at undgå at skulle ringe.. gider ikke side i telefon kø til en formue pr. min smiley og kontakt pr mail burde da os fungere :-S

    hvis jeg ikke for svar i starten af næste uge, så må jeg jo bruge telefonen smiley


  • #4   30. apr 2009 *hehe*

    Sjovt du siger det...

    Jeg annullerede mit Sram body, efter som mine bora hjul kom med selv samme body på(det vidste jeg ikke) så jeg skrev til dem at jeg ikke sku bruge den body alligevel. 3-4 dage senere for jeg en mail om at orderen var afsendt. hmm.. spøjst.. smiley
    Jeg siger ikke at de med vilje ignorer en... meen.. tanken har strejfet mig.

    Jeg venter stadig på en saddel jeg bestilte 23.feb. den har jeg skrevet frem og tilbage vedr. og der svarer de rimelig hurtigt, men afbestillingen af body'en hang lidt i systemet.. smiley


  • #5   30. apr 2009 René E: ja det underligt, og godt nok irriterende.. kan ikke se hvorfor man ikke bare har en "cancel order" funktion, som "mange" andre webshops har :-S

  • #6   30. apr 2009 Ja.. Mens den alligevel ikke at afsendt, så burde man kunne afbryde købet.. de ber jo næsten om at få en "nægtet modtagelse" pakke retur..

Kommentér på:
Bike-discount spørgsmål

Annonce