{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
963 visninger | Oprettet:

Frustrerende {{forumTopicSubject}}

Ægrer mig afsindigt over at jeg ikke kan komme med kommentarer til cyklerne herinde, kan godt forstå at man skal uploade og få godkendt billeder af ens cykel først... men jeg har ikke nogen endnu :o/
Nogen af os er faktisk voksne og fornuftige, endvidere ville det være en stor hjælp at kommentere direkte til closeups, istedet for at være henvist til pm´s.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Frustrerende
  • #1   27. jul 2009 der er ikke andet end sige , køb en cykel eller få taget nogle af den du har

  • #2   27. jul 2009 Har det på samme måde. Er blevet afvist 2 gange nu, og vil helt vildt gerne kunne kommentere osv. til andreas cykler smiley

  • #4   27. jul 2009 Hehe
    Jeg har godt nok en et-hjulet cykel fra Aldi, og hvis man ser nogen af de "havelåger" som bliver stemt ind af ejernes venner...så burde jeg vel også ha´ en chance.
    Men mange cykler bliver kun stemt ind af deres venner, for at kunne komme med høje votes og infantile kommentarer.
    Det er med til at gøre det xtra frustrerende for brugere, som egentlig bare vil inddrage sig viden og udveksle fornuftige kommentarer ;o)


  • #5   27. jul 2009 Simon P

    Jeg havde oprettet 9 billeder (RIGTIG gode, med et rigtigt kamera)
    Super god tekst.
    Super god vinkel af cyklen. altså billeder.

    Jeg blev afvist smiley
    Så det er ikke helt prævist hvad du siger.


  • #6   27. jul 2009 prøv igen, og spørg hvorfor folk afviser. de fleste har en grund til det, enten at de syndes din cykel er grim, de ikke bryder sig om din type cykel, eller at tekst og billeder ikke er særligt godt

  • #7   27. jul 2009 Jeg spurgte 2 gange, om de ikke kunne skrive hvorfor de afviste.. = intet svar .

  • #9   28. jul 2009 Det burde beskrives bedre i brugerbetingelserne hvad der forventes når man opretter en cykel. For der står jo intet om krav til tekst eller hvor lækker en cykel skal være.... Men det ligger vel lidt i stemme systemet?

  • #10   28. jul 2009 Tekst skal heller ikke bare være tekst.

    Tekst som følgende, er latterlig:
    "Fælge: 26" Jalco DM27 - men de er lidt tunge, så jeg tror måske nok at jeg på et tidspunkt vil opgradere dem. Skal man gå efter stivhed eller er letvægt mere vigtigt? Hvad mener I?"

    Teksten skal være:
    "Fælge: 26" Jalco DM27"
    Slut - ikke alle de der lamme kommentarer med at man vil skifte dem, opgradere eller direkte stille spørgsmål i teksten.
    Tekst skal fortælle præcist om delene. Har man ikke præcis info (jeg kender ikke mit styr eller saddelpind eksempelvis), kan man bare beskrive det.
    Saddelpind: Metal, Ø 36mm
    Styr: 500mm bredt, matsort, gummigreb.


  • #11   28. jul 2009 Smølfen !

    jeg kunne ikke have sagt det bedre selv...

    giv os nogle rene og kontante facts. om cyklen/evt. dele.
    de lange og "trøstende" kommentare kan skrives i bemærkninger og ikke under f.eks. forgaffel.


Kommentér på:
Frustrerende

Annonce