{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte stikkontakt 1.550 kr.
  • Vandhane skal strammes fast 650 kr.
  • Udskifte en wifi-stik som er gået i stykker. Har købt det nye som skal sættes i. 700 kr.
  • Stoppet toilet 1.700 kr.
  • Sætte lamper op. 700 kr.
  • Grundig rengøring af 1 værelses lejlighed på Amager 1.050 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  fejl på cube stel
  • #2   3. apr 2010 Det går under garantien. Det blir nok svært at rep. uden at det går ud over lakken, men så er det jo bare byt til nyt..

Er der skader på lakken pga. den fejl?

vh
    René

• #4   3. apr 2010 jeg behøver ikke at spænde efter, jeg kan se med det blåtte øje at det er hele det nitte der sidder i stellet med gevind der sidder løs (er rimelig teknisk begavet ) smiley

der er ikke nogen fejl på lakken som følge af det, men hvis det kommer til det, så vil jeg ikke acceptere at der kommer skade på lakken efter repforsøg

men så må jeg en tur til forhandleren med den

• #5   3. apr 2010 Det er bare to klemme møtrikker som de hedder... Vi bruger dem flittigt i bilbrancen... Du kan forsigtigt prøve at spænde en bolt med en skive på (den skal IKKE være for lang men LIGE passe) ned i den og lige spænde til...

Princippet i det er nogenlunde som en popnitte... det er en gevind bøsning hvor det øverste "folder" når du spænder den sammen... Den har nok bare ikke været trukket ordentligt til fra fabrikken...

• #6   3. apr 2010 det får de så lov til der hvor jeg har købt den, skal ikke have klinket noget når der stadig er garanti på

• #7   3. apr 2010 cykelhandleren kan sansynligvis selv lave den med en nitte-tang til gevindnitter.

det er faktisk ret simpelt lavet! så næsten alle cykelhandlere burde kunne lave det hurtigt!

Kommentér på:
fejl på cube stel

Annonce