{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dropper sadelpind
  • #2   23. dec 2013 Lad vær med at overvej det, gør det!

  • #3   24. dec 2013 Tak for svar!
    Jeg har lidt en Specialized Command post i tankerne, nogen der har prøvet den?
    Den køre med 3 faste punkter men burde det ikke være ok, jeg tror ikke jeg ville komme til at bruge meget andet end op eller ned?


  • #4   24. dec 2013 Køre med en Kind Shock Super Natural og har heller intet at klager over. Men jeg ville selv vælge en uden faste punkter.
    Men en dropper post er langt den bedste invistering du kan gøre for din MTB og din kørsel


  • #5   24. dec 2013 Jeg havde command post på min SJ FSR og det spiller bare. Dog skal man huske sikkerhedsafstanden når man udløser den. Der er smæk på ??

  • Sirchrash@alot
    Sirchrash@alot Tilmeldt:
    mar 2009

    Følger: 1 Svar: 61
    #6   24. dec 2013 Command posten skulle være meget drift sikker, hvis man læser diverse reviews... Dog vil jeg sige at jeg kørte med dropper post noget tid, men brugte det næste aldrig her i danmark (sjælland), der er for flat. så satte en almindelig på. Kunne simpelthen ikke retfærdiggøre den ekstra vægt når jeg ikke rigtig brugte den til xc. Tilgengæld er den fantastisk når man er i udlandet på længere ture. Der er det et must have.
    Men begge gutter jeg kører med bruger deres flittigt her i dk. Så hvis du føler det er det rigtige, så spring ud i det.


  • #7   24. dec 2013 Ögså kun gode erfaringer med command post blacklite herfra, har haft 2 ög de spiller altid! Simple, holdbare ög effektive! Ög jeg syns så netop at den er guld værd i danmark, det er jo netop ved skiftende terræn den er fed. Jeg sænker næsten saddlen mere end jeg skifter gear!

  • Sirchrash@alot
    Sirchrash@alot Tilmeldt:
    mar 2009

    Følger: 1 Svar: 61
    #9   24. dec 2013 Kan bare personligt ikke finde særligt mange steder hvor jeg skal have røven helt ud over baghjulet eller have sænket sadlen så meget for at kunne lægge cyklen ordenligt ned i et sving. Ja man kan sænke den hver gang du kommer til en nedkørsel. Men f.eks geels skov. Der blev jeg idiot af at sænke og hæve min saddel hvert halve minut for 5 sekunders nedkørsel. Kan bedre forstå det det hvis du har længere stejle nedkørsler med god fart hvor det kræver cyklen kan bevæge sig frit under en. Kan være der findes mere af det i jylland;-)

    Men tænker også det er en personlig ting hvor meget man har behov og lyst til at bruge det. Giver bare et andet perspektiv man burde tage det med i overvejelserne inden man smider penge efter det.


  • #10   24. dec 2013 https://www.youtube.com/watch?v=dg_LgI9LkkY - syntes den film er meget god..

  • #11   24. dec 2013 Har også pillet min rockshox af igen, omkring fredericia og de spor der indbyder heller ikke til at køre med dropper post. Men ingen tvivl om at har man spor eller kørestil der nødvendig gør at man har sadlen af vejen, er de guld værd.

  • #12   24. dec 2013 Er der mon en som vil sælge sin rs reverb?


  • #14   25. dec 2013 Det må være individuelt hvor meget sadlen er i vejen. Jeg har prøvet at sænke min sadel på nedkørsler, også i udlandet, synes personligt det er noget pjat... Ekstra unødig vægt, dyrt, mere der kan gå i stykker.
    Men sådan er vi jo så forskellige smiley


  • #15   25. dec 2013 Du har nok bare en ligegyldig kørestil Jakob, ligesom 90% af alle andre mtb'er her i landet smiley

  • #16   25. dec 2013 Hænger da på langt de fleste til løb, når det går nedad. Så nej, ligegyldig vil jeg ikke kalde min stil.

    Men vil da give dig ret i, at der er rigtig mange i DK der kører langsomt eller forsigtigt på nedkørsler...


Kommentér på:
Dropper sadelpind

Annonce