{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  sram vs. shimano
  • #1   20. okt 2008 RzR
    Du har uden tvivl ret, men det er jo ikke det spørgsmålet lyder på..

    Mvh Frederik


  • #2   20. okt 2008 Rent faktisk brudte de slet ikke kunne køre optimalt med sammen. For det 2 forskellige slags mærke og fra sram til shimano er der sikkert en lille forskel. Men så kan det være at sram forskifter er måske beder end shimano.

  • #3   20. okt 2008 Og som stadig kan køre optimal med Shimano. Stor set ligesom deres bagskifter. Jeg har engang haft en shimano skiftergreb og med en sram x-9 bagskifter mange sage at det slet ikke ville virker med rent faktisk kørte det rigtigt godt og uden problemer :=)

  • #4   20. okt 2008 Muntdsar Antonio A
    JO sram og shimano kan rigitg fin kører sammen


  • #5   20. okt 2008 ^^ Ja foran. Bag til laver Sram et Shimano kombatibel skiftergreb.

  • #6   20. okt 2008 Jeg køre selv X.0 bag på og XTR foran. Primært fordi Sram ikke laver en X.0 forskifter.

    Shimano skifte greb med Sram bagskifter burde på ingen måder virke da Shimano har et 2:1 pull hvor sram har 1:1 Så det kan ikke virke lige meget hvor meget der blir justeret. Shimano grebet vil altid trække kablet for lidt i forhold til hvad den sram bagskifter har brug for at blive trukket.

    Sram laver så et kombatibelt gearskifte som Stefan skriver.


  • #7   20. okt 2008 Jeg kører med Sram X9 både for/bag, og syntes at sram er mærkbart hurtigere i skiftene, både for og bagskifter...

    Desuden syntes jeg at Sram X9 forskifter er ekstrem nem at holde ren, i forhold til shimano`s..

    PS: Jeg kørte med komplet 2008 XT for/bag samt gearvælgere før !!


  • #8   20. okt 2008 håber sgu sram er så meget bedre end shimano... skifter lige om snart scott'en ud med en ny, hvor der komme x.0 bagskifter og x.0 trigger skiftegreb samt x9 frontskifter dog et xt kranksæt og så lige prikken over i'et Formula R1 Carbon bremser og DT Swiss XR 1450 hjul,,,, håber det kommer til at spille max,,

    men håber som sagt sram er så meget bedre,, og det lyder det også til,,

    er der egenlig nogen som foretrækker shimano her inde, frem for sram??


  • #9   21. okt 2008 super tak for det hele, tror jeg holder mig til en x9 forskifter så =)
    Kedde x... den med rengøring havde jeg ik hørt før, men det glæder mig at høre det vil jeg se frem til smiley
    Thanx


Kommentér på:
sram vs. shimano

Annonce