{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.147 visninger | Oprettet:

Efter træning {{forumTopicSubject}}

Hej CG

Jeg har på det seneste oplevet, at jeg nogle timer efter træning, begynder at få det dårligt. DVS. ondt i maven og tung fornemmelse i hovedet. Drikker altid ca. 750ml. vand pr. træningstime da jeg sveder meget og spiser protien og kulhyudratholdig mad når jeg kommer hjem. Synes egentlig jeg gør hvad jeg kan for mig selv, men får det stadigt dårligt. Er der noget jeg kan gøre, eller har i oplevet noget lignende.?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Efter træning
  • #1   27. sep 2009 Jeg døjer tit med hovedpine i starten. Igår går prøvede jeg så at lægge meget stille ud de første par km, samtidig med at jeg drak en masse vand. Det hjalp virkelig meget. Kunne slet ikke mærke det..

  • #2   27. sep 2009 det hjælper ikke kun at drikke under træning,
    Det hedder før, under og efter.
    men 750ml lyder af ret meget. men det kan også skyldes du ikke får så meget inden.
    får du dine salte?


  • #3   27. sep 2009 Spiser meget varieret så tror salte osv er ok, drikker ikke så meget inden træningen, da det er afsted fra morgenstunden, men drikker også efter.

    Har lige snakket med min mutter om at jeg fik ondt i hovedet, og hun gik med det samme hen og tog fat i nakken på mig, det er nok der problemet ligger, da hun fandt en masse ømme muskler og efter 15min massage var jeg frisk som en havørn. Så jeg at jeg skal til at besøge min massør reglmessigt.


  • #4   27. sep 2009 Skægt du siger det Andreas. Jeg skulle til at spørge om det tidsmæssigt kunne hænge sammen med at du fik din Pipedream. Den er jo meget meget stiv i det og det kan simpelthen være, at din nakkemuskulatur ikke kan klare det.

    Hvis jeg i et træningspas kører i meget knoldet terræn uden at bruge min suspension, kan jeg også godt få ondt i hovdet. Ikke sådan tømmermændsagtigt. Mere sådan tungt og jeg kan ligesom fornemme at det sidder et eller andet sted bag ørerne.


  • #5   27. sep 2009 Det er først kommet her den sidste månedes tid, så det tror jeg bestemt ikke det har noget at gøre med.

  • #6   8. jan 2010 Det med at du for ondt i maven kan skyldes at du tager det protien puvler, det fik jeg nemlig os selv i starten , da jeg styrketræner en del (:

Kommentér på:
Efter træning

Annonce