{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.350 visninger | Oprettet:

Kan det virkelig være rigtigt {{forumTopicSubject}}

Jeg er fortsat på jagt efter nye og bedre hjul til min Epic. Er der kender noget til eller har erfaring med Gipiemme Kenya CX tubeless hjul,, fornuftig pris(4000,-) og lav vægt 1390 gram.. Fandt dem på ride4fun hjemmeside?

VH

Hans


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kan det virkelig være rigtigt
  • #1   24. nov 2010 det lyder som nogle lækre hjul alligevel også i forhold til prisen (:

    Men har du givet New Ultimates hjul et kig?
    smut forbi http://www.andersjuul.dk , han har dem vidst i samme prisleje som dem du nævner og vidst også vægten..

    VH


  • #2   25. nov 2010 Dem vil jeg tage med i mine overvejelser. Har også kigget på Reynolds Canyon, men kender ikke nogen der har disse. Har mødt en del her og andre steder som har de dyre...



  • #3   25. nov 2010 Jeg tror de der canyon skulle være okay (:

    Jeg har ikke kørt med dem, men de kunne sikkert være gode også (:
    Man betaler bare mere for navnet på Reynolds (;


  • #4   25. nov 2010 Ville holde mig fra de NU hjul, de er bare ikke særlige holdbare =)

  • #5   25. nov 2010 vil du uddybe martin....

    kender flere som har været rigtig tilfredse med deres NU hjul.

    og husk på... ingen hjul holder hvis de bliver kørt rådent.. det er lige om der står stans notubes ztr eller deemax DH....


  • #6   25. nov 2010 Ja vil jeg gerne. Malingen på fælgkanten er skallet af hos 2 jeg kender som har hjulene. Derudover har de begge fået udskiftet deres nav, som var gået i stykker. Så har jeg selv kun fælgene og malingen også røget nogle steder, og samtidigt fået en bule i fælgen efter et snakebite, hvor jeg før med andre fælg har prøvet lignende uden at der skete noget.

    Men der vil jo altid være nogen, som er fuldt ud tilfredse med dem. Men jeg kan i hvert fald ikke anbefale dem, ud fra mine erfaringer. =)


  • #7   25. nov 2010 undskyld men du køber et lightweight hjulsæt og forventer du ikke får bule i efter et snakebite pga du har haft for lidt luft i ???



  • #8   25. nov 2010 Jeg kommer med min erfaring om de hjul. Jeg har ikke bedt om din kommentar, så næste gang, må du holde den for dig selv.

  • #9   25. nov 2010 martin L, jeg tror ikke han angriber din erfaring, jeg tror bare han forsvarer forskellen mellem lette og skrøbelige og tunge og solide (;

  • #10   25. nov 2010 Jeg ville tage et sæt american classic de er opgivet til 1485 g og de koster 2800 lige pt jeg har ikke haft problemer med nogle af mine endnu har dem på begge mine Scott cykler og jeg vejer 85 - 87 kg det ene sæt har nok kørt 450 km og det andet ca 2500

  • #11   25. nov 2010 Gider bare ikke bruge tid på typer som ham =) Så nu ryger han på filterlisten, så er jeg glad i hvert fald =D

  • #12   25. nov 2010 Det er sku dejligt at nogen gider dele deres erfaringer, tak for det. Jeg synes det er svært at få det bedste ud af pengene. For behøver det ikke at være snart eller hedde noget bestemt, men godt og holdbart. Har også overvejet mavic, men synes 6 kilo er lige i overkanten..

Kommentér på:
Kan det virkelig være rigtigt

Annonce